mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Som mange vet er jeg veldig plaget med bekkenløsning (nei jeg er ikke gravid) Og har nå etterhvert innsett at jeg må leve med kroniske smerter. Jeg er ikke noen pillemisbruker, men det hender en gang imellom at jeg tar 2 paracet for å komme gjennom natten. Det er hovedsaklig etter mange søvnløse...... Men jeg vet jo at det finnes mange former for smertelindring der ute. Jeg vet bare ikke om alt. Har innsett at det ikke finnes noen behandling som gjør meg frisk. Der har jeg prøvd alternativt og skolemedisin...Og ingenting virker.... Det gjør bare lommeboken flatere. Noen som kan hjelpe???
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Huff, dette hørtes ikke godt ut. Jeg har hatt veldig god hjelp av osteopat mht migrene. Ville sjekket dette, søk på osteopat på google og finn en i nærheten av deg. To paracet til kvelden er ikke mye, men har du prøvd å ta en ibux og en paracet? Virker bedre enn to paracet. Ellers har jeg begrenset erfaring på dette området. Håper du får mange gode svar. God klem til deg
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Har dessverre ikke noen gode råd, da det vel stort sett er piller man blir tilbudt fra legen...... Men hva er det konkret du har prøvd som ikke har hjulpet av alternative behandlinger? Har du prøvd over lang tid?
Plutseliten :) Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Uffda...høres ikke godt ut. Fikk det selv i forrige svangerskap for 16 år siden .Ble bedre,men hoppet tau med datteren noen år etterpå...og da smalt det. Gikk til kiropraktor...som korrigerte noe i nakken...og det forsvant fra bekkenet. Hang visst sammen sa han. Uansett har jeg merket lite til det også nå da jeg gikk gravid sist. Verdt et forsøk om du ikke har prøvd det.Naprapat hjalp en venninne av meg. Ellers kan smertene dempes noe av Orudis gel eller Voltaren gel. Lykke til,får håpe du får fikset dette..ikke godt å gå sånn.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2007 Både kiropraktor og naprapat har satt meg langt tilbake.... Trodde de skulle ta livet av meg jeg, og her er smerteterskelen høy. Nei, det har ikke funket. Men disse geleene har jeg ikke prøvd. Har hatt bekkenløsning siden des. 2001
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2007 Det meste, har et familiemedlem som driver med kinesisk medisin. Og en annen som jobber som healer. Det var bortkastet. Akupunktur tar smertene for en liten stund, så det er vel det jeg har prøvd som har hatt best resultat. Ellers har jeg vært innom homeopat i tillegg. Nå skal det sies at jeg er veldig jordnær, og får litt problemer når jeg leser om "engleskoler" ol. Og for å svare på spørsmålet, ja jeg har prøvd over lang tid. Men det gjør så inni........... vondt å sette disse akupunkturnålene...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2007 denne var ment til deg Attpåklatten
dritgrei hei hei! Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 Hei du, jeg prøvde kiropraktor med forrigemann, og det funka ikke noe særlig, men denne gangen har jeg brukt osteopati både under og etter svangerskap, og han har tatt bort både smerte og bevegelseshemming... og phantomet går til en som er flink, så om du er i oslo området så ville jeg prøvd ham.... hvis ikke så kan jeg hjelpe deg å finne en der du er, osteopaten min må bare komme hjem fra ferie først ... :-) Der gjor ikke vondt å være der, og du trenger ikke tro på engler for å gå dit - for han manipulerer kroppen på rett spor uten å knekke... det er hele osteopatien det. også bruker han akupunkturstedene uten å stikke nåler.... tenk så fint!
♥Snulder Skrevet 27. juli 2007 #9 Skrevet 27. juli 2007 Jeg har dårlig erfaring med kombinasjonen fysioterapi og bekkenløsning jeg og.... Fyttekatta så mye verre det ble!!! Har dessverre ingen god erfaring med disse gel'ene heller.... Hjelper nada!! Ibux og paracet er det eneste som har dempet verkingen en stakket stund.... Men stort sett så lider man i stillhet og håper at morgendagen blir bedre!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 27. juli 2007 sant nok, det er bare så sjelden at morgendagen blir bedre. For da har jeg vasket et eller annet kvelden i forveien...... og som du sikkert vet, vasking og støvsuging hjelper i hvertfall ikke..
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #11 Skrevet 27. juli 2007 Da har jeg et råtips til deg!! VASKEHJELP!!!!!!!!!!!!!!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 27. juli 2007 Jepp, skulle bare hatt et hus å tilby vaskehjelpen. Men siden snekkeren aldri blir ferdig, og vi bor her hos mamma. Så må jeg jo bidra litt.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå