Gå til innhold

Hvor lenge sover deres babyer i strekk per natt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

9 mnd gamle datteren min har begynt å sove 13-14 timer per natt!:-) Er ganske sjokka jeg...før var det ca 11-12. Sover vel en 2-3 timer på dagtid.

deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min er bare halvannen mnd, men varierer fra 3-6 timer per natt.. Gleder meg til hun sover litt lengre, føler at jeg er ganske trøtt nå, he he :D

Skrevet

Lille har sovet hele natta siden hun var to mnd tror jeg.. Da hun var helt helt nyfødt sov hun også hele natta (sykehuset) men da la hun på seg for lite og jeg fikk ikke melka igang - så vi måtte begynne å vekke henne..

Skrevet

datteren min er en mnd og fem dager,

hun sover ca fra klokka 24-0600 noen ganger helt til klokka sju. da får hun mat, og sover til klokka er ni-ti igjen, så jeg skal vel ikke klage!

hun våkner jo noen ganger i løpet av natten da, men da er hun ikke veldig våken, bare grynter litt, kanskje putter jeg i smokken igjen.. men er ganske fornøyd med at hun sover nesten 6 timer i strekk allerede, for hun sover veldig kort av gangen på dagtid.

Skrevet

Marcus begynte å sove 6 timer i strekk da han var 2 uker. På tirsdag (da var han akkurat 3 uker) sov han 8 timer i strekk og har gjort det siden :D Hihi.

Skrevet

Jeg har en gutt på 7mnd og han sovner ca mellom 20-21 og sover til 09-10 dagen etterpå.. men får mat i mellom.. skal skal vel heller ikke klage=)

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Min har sovet fra 22-08-10 siden hu nble født.

Skrevet

Sunniva sover fra 22-23 til 05.30-06.30. Sovner igjen etter mat og sover til 09-10..

Skrevet

sover vel rundt 9 timer i strekk. sover kanskje ca 1 time til dagen.

Skrevet

6 mnd gammel og sover 9,12,13 timer i strekk :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...