Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har satt inn spiral, og vi har hatt gjort det endel ganger etterpå, også i eggløsningen. Jeg får pokker meg ikke mensen!!!!Ikke langt på overtid altså, men er det mulig?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 ikke alltid man blør noe etter man har satt i spiral...jeg har veldig svak mens p.g.a spiralen. er du gravid så er jo det meget rart.............
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Godt å høre!!!!det er en stund siden jeg satte den inn, og jeg har hatt mensen etterpå. Mannen min mistenker at sædcellene hans går på anabole steorider, kanskje han får rett.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 hahaha:-) hormonspiral levoneva du også? noen bivirknigner hos deg? jeg har ikke merket noe til det...følte jeg var litt trøtt en stund da..hehe..men det er jeg jo alltid:-)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 jeg har vanlig kobberspiral. Null bivirkninger til nå, og hvis jeg ikke er gravid, så skal jeg gi den et godt rykte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå