Gå til innhold

Pris på brystpumper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva de forskjellige Avent-pumpene koster i Norge?

Fant kun priser på en amerikansk nettside. Den manuelle brystpumpen avent isis kostet ca 50dollar mens den elektriske avent IQduo (tror det var det den het) kostet ca 350dollar! Innbiller meg liksom at ting stort sett er rimeligere i USA, og da blir iallefall den elektriske brystpumpen alt for dyr for min lille lommebok...

Noen som vet prisene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betalte vel 500 for Avent pumpa mi.

Skrevet

Det var vel den manuelle som kostet ca 500kr da?

Da vil vel en elektrisk pumpe fra avent koste omlag 2500-3000kr her i norge da =(

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

En elektrisk pumpe koster vel maks 1500 kr...du får dem under 1000-lappen også.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Med maks 1500 mener jeg selvsagt de vanlige på apotek og babybutikker...finnes jo dyrere også som er sånn spesielle!:P

Skrevet

Jeg betalte 1200 for min avent elektriske pumpe.. kjøpte den for 2 uker siden...

Skrevet

Jeg kjøpte min elektriske medela pumpe til 1300 kr og er storfornøyd!Kan stille sugeevnen etter behov og det er GULL:)

Skrevet

Avent er eg ikkje så veldig innepå da, men jeg har kjøpt meg Medela swing elektrisk brystpumpe. Den blir selgt på apoteker for ca 1100-1200. Men om du bestiller den på alliance apotek sine nettsider så koster den 834,-+ frakt. Jeg gjorde det, tok 3 dager så kom den i posten.

Hadde medela med de to andre barna mine også, super pumpe!! Men den sa takk for seg etter andremann :P

Skrevet

Jeg betalte 699,- svenske kroner for min elektirske medela brystpumpe i Sverige. (Happyland).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...