Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 har lagt inn noen innlegg, må bare gøre om noen vet.. tirsdag kveld tok jeg ikke pilla, onsdag kveld tok jeg ikke pilla, men tok den idag morges.. (gikk tom uten å vite det..). Hadde ubeskyttet sex igår kveld..kontraindikasjon på å ta cerazette er bla om man tror man kan være gravid..jeg aner jo ikke om jeg kan være det etter i natt. Står i pakningsvedlegget at om man glemmer pilla i over 12 timer øker risikoen mer og mer for graviditet.. og jeg var uten pilla i ca 60 timer (tok sist mandag kveld og sist idag morges,,).. Noen som vet om cerazette kan skade et evt foster? tror kanksje jeg avvnetrer med ny pille til etter jeg har fatt tatt en test til helgen..er jo for tidlig nå..
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 må få med at jeg har baby på 7 mnd, og fullammer nesten, kun litt grøt til kvelds + har ikke fått tilbake mensen etter fødsel..
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Du blir nok ikke gravid så fort skal du se.Jeg syntes det er å være hysterisk.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 kall meg gjerne hysterisk, men jeg bare spør om det er noen som vet/har erfaring ang å bli lett gravid om man surrer med pillene.. ikke krise om jeg er gravid igjen, men usikker på om skade ved å ta pillene videre om jeg skulle være gravid.. vil vel heller si jeg er litt betenksom og tar litt ansvar når jeg først har surret det til - det er iallefall derfor jeg spør..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå