Gå til innhold

April: Hadde ALDRI trodd at det skulle være så gøy å være mamma!!


Guttemamma til tusen :)

Anbefalte innlegg

Sitter her og tenker etter at roa har senka seg i huset.. Er så utrolig at på bare 15mnd så har poden gått i fra å være en helt hjelpesløs baby, til å bli en selvstendig liten kar:o)

 

Jeg sitter bare og koser meg mens jeg ser på hvordan han utforsker verden, og etterhvert han funnet både yndlingsleker og interesser!

 

Nå holder pappaen på å grave i hagen, og poden er veeldig interresert i store kjøretøy! Han dytta lekepianoet sitt bort til vinduet, og kravla opp på det, det er vel 30cm høyt,så det gjorde at han akkurat fikk haka over vinduskarmen for å se på pappa!

Ovveraska utbryter han: DATTO (traktor), SE DATTO!! han hyler og ler og synes dette er ufattelig morsomt!

Pappaen får øye på han og tuter på han..da lyser han opp og utbryter PAPPA..SE D PAPPA!! han vet ikke hvor han skal gjøre seg hen, og veksler på å se på meg, pappa og traktoren mens han hyler og koser seg.. SE D DATTO, PAPPA, SE D!

 

Jeg kler på han, og vi går ut.. da vet han ihvertfall ikke hvor han skal gjøre seg hen.. løper rundt og roper OHÅY OHÅY, SE DATTO!!

 

Etter en time nærmer klokka seg halv sju, og det er tid for å gå inn bade (han var temmelig gjørmete etter hvert), og gjøre seg klar for kvelden.. han skjønner at noe er på gang, og legger seg ned og vrenger seg og sier NEINEINEI!!!

 

Jeg bærer den krakilske ungen opp på badet og legger han på gulvet.. og jeg fyller vann i dusjen (har dyp dusj, så han sitter med vann opp til navlen når han bader der)

han ligger enda på gulvet og vræler til han plutselig oppdager lekebilen som står i dusjen.. D BRRRRR, SE D BRRRR.. og han kommer seg inn i dusjen før jeg rekker å ta han igjen for å få av han klærne!

 

Ferdig dusja, men kveldsmaten i hånda stabbler han seg opp igjen på pianoet og nyter skiva si mens han ser på datto å pappa!

 

Så nå ligger han godt i senga si og sover i fred og ro,mens jeg nyter stillheten her forran dataen!

Tør jeg driste meg til å si at det er deilig å være ferdig med spedbarnstida??

Nå nyter ihvertfall jeg livet fullt ut! Er så godt at han er blitt såpass selvstendig som han er, samtidig som han fortsatt er helt avhengig av mamma!

 

hvordan har dagen deres vært jenter??

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...