kruta78 Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 får dere noe ut av det? lurte på å mld meg inn...
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Vet ikke hva andre har gjort, men jeg har bare vært støttemedlem, bare betalt, og har ikke benyttet meg av noe som helst... Da mener jeg absolutt ingen ting, har ikke satt meg inn i hva dem gjør engang... Smarte meg, sikkert bra ting det der asså... så ikke hør på meg..
kruta78 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2007 det er det jeg tror kommer til å skje med meg også? Koster det mye?
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 jeg meldte meg inn....bortkasta penger.....kos dere heller på baker'n for samme prisen...seriøst!
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Jeg har brukt det masse! Jeg synes det er vel vært pengene:)
snartmammapåny Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Jeg meldte meg inn da jeg ble gravid. MAsse nyttig info der som jeg som nygravid og veldig informasjonstrengende og med masse tid til overs kunne lese på. Men siste halveåret har jeg bare vært støttemedlem OG nå har medlemskapet gått ut. Har ikke hatt tid eller behov for å lese der i det siste. Men da jeg var nygravid var det veldig nyttig, særlig å søke i spørsmål og svar fra jordmor siri og de andre ekspertsvarene. Har faktisk lurt på å melde meg inn et år til, koster ikke mange kronene da. Og om det er noe man lurer på så kan man enten søke i ekspertsvar eller stille egne spm. De andre tingene som er der har jeg ikke brukt så mye, men de ekspertsvarene er geniale da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå