anette staiiiiii Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har ikke brukt noe form for prevansjon siden lille snupp ble født,snart 3 år siden,og jeg har enda ikke blitt gravid...Hmmm.Vi har liksom ikke planlagt barn,men hadde det skjedd så hadde det vært lykke for å si det sånn da.Men lurer på om jeg må ta meg en sjekk for dette kan da ikke være mulig.Tenk om jeg ikke kan bli gravid igjenn da..Grunnen til att jeg ikke har brukt prevansjon er fordi jeg ikke tåler noen form for det.Og mannen vil ikke bruke kondom.Men det hadde ikke vært noe negativt om jeg hadde blitt gravid,så værså snill ikke kom med noe kjefte smelle greier her nå...Bare lurer på om det er flere som har gått så lenge???
LegallyBlond Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Er jo ikke verre enn å ta en sjekk både av deg og mannen din. Når man prøver å få barn, og det går over ett år med prøving blir man jo sjekket og noen må da ha hjelp ( i form av hormonkurer, prøverør o.l). Siden dere ikke prøver aktivt kan det jo også være at dere tilfeldigvis har klart å ikke ha sex rundt eggløsning, men personlig ville jeg ha tatt en sjekk om jeg gikk uten prevansjon i 3 år uten at noe skjedde..
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Om han hopper av i svingen så er det ikke rart at du ikke har blitt gravid. Eller så har dere bare vært uheldig/heldig og sluppet unna de fruktbare dagene, vet ikke hvor ofte dere har sex, men egget lever i 24 timer og cellene i opptil 4 døgn. Men om du er beskymret så må dere jo få sjekket det opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå