dumme mamma Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Kjøpte en veldig fin fleecejakke der. Men er klærne bra? Såg fine ut men...
Torpekjærringa Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har handlet en del der jeg ) veldig fornøyd )
dumme mamma Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2007 så bra. Den såg bra ut, men aldri godt å være sikker. Syntes den var ganske billig og da blir man jo litt usikker... Men håper det blir en god jakke utover høsten
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Vi er kjempefornøyd klærne derfra, bruker til både storesøster og lillebror. Spesielt de stripede bomullsplaggene til nyfødte er veldig bra. Har hatt både vanlig fleecejakke og jakke med vindstopper derfra. Eneste som er noe dritt, er støvlene deres. Sprekker i gummien... Dumt, for de er skikkelig søte.
Blue Lady Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Lucas har en genser der i fra. Den tåler egentlig bare 40 graders vask og ikke tromling. Jeg har vaska den på 60 grader OG tromla den! Den har holdt både størrelsen og fargene på tross av min mishandling!
FrøkenSprøken Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Kjempebra! Eneste klærne som holder farge og fasong uansett hvor mange ganger du vasker de:)
mayaya Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Vi har masse klær derfra, og de er kjempegode! :-)
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #9 Skrevet 26. juli 2007 Jeg er kjempe fornøyd med klærne jeg har kjøpt der i allefall =)
prysseluskan Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 Den fleecejakken er helt fantastisk! Du har gjort et godt kjøp : ) Vi har hatt den jakken i et år (utrolig nok), og den er like fin. Den var litt stor i begynnelsen, og nå er den snart for liten så det er på tide med en ny. Den er vindtett, varm og vannavvisende, kan ikke få skrytt nok av den. Har ikke handlet noe annet der.
dumme mamma Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 27. juli 2007 Så bra. Syntes den var veldig fin og såg veldig god ut, og så fikk jeg den på salg. BAre så synd at butikken er så langt unna... Syntes de hadde mye fint der
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 27. juli 2007 #15 Skrevet 27. juli 2007 Kjøpte regnklær der til guttungen i fjor, jeg likte absolutt ikke de klærne, han ble våt igjennom de med en gang, mamma kjøpte helly hansen dress til han en stund etterpå, den er perfekt blir aldri våt eller noe sånt, kjøpte faktisk helly hansen regnklær nå i sommer, og de har heller aldri blitt våte, er faktisk billigere også. Men selvsagt kan det være andre klær fra Polarn O pyret som er bra da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå