vilværeanonym Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 har til nå fått kontantstøtte, men har fått plass i bhg fra 15. aug får jeg kontantstøtte for halve mnd?
blir 3 barnsmor Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 sånn som eg har forstått det får du for hele august . . . . tulla mi begynner 1 august og eg skal visst få for den måneden .. . men tørr ikkje garantere noe da
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Har nettopp sittet og lest om det samme på nav.no, og det står det svart på hvitt at du får kontantstøtte tilogmed den mnd de starter i barnehagen..
så var vi 4 Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 du får kontantstøtte til og med den mnd barnet begynner i bhg.
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Fordi det mest sannsynlig blir for mye styr for de og skal begynne å dele opp osv...?? så derfor får du det tilogmed den mnd barnet starter i bhg..hehe Og kanskje også fordi de er klar over at i de fleste barnehager må man betale depositum..?
vilværeanonym Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. juli 2007 takk for svar da har jeg litt ekstra å rutte med i slutten av august da, det var bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå