Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 snart 1 års dag her i huset og eg gler meg som en unge til å lage til gullet sin første bursdag...
så var vi 4 Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 sjokoladekake, marsipankake, bløtkake (som bursdagsgutten fikk spise av) og gele.
stinky-monkey Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Bløtekake, sjokolademuffins og boller :-)
Pittamitta Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 vi hadde ikke "rent" barneselskap da,Familie og faddre osv samtidig.Hadde bestilt marispankake fra bakeren me 1 lys på :-),firkløverkake,gele,is,sjokoladepudding og fruktcoctail.Dette er rett før jul,så stte frem julebakst kokkosmakroner,risboller,kakemenn,kromkake,sjokoladekjeks osv.Hadde ikke noe pølse m brød greier.
Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 i barne bursdagen hadde vi sjokolade kake, gele og is, og pølse og potetstappe til mat... i voksen burdagen hadde vi marsipankake i tillegg, og da fikk snuppa et eget stykke som ho fikk spise selv... ikke så mye som gikk ned men morro var det....
blir 3 barnsmor Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 vi skal feire 1 årsdag her i helgen tenkte å servere grillmat før kakene .. som kaker skal eg ha : sjokoladekake med smørkrem formet som en rosa boble tror eg . daimiskake ostekake sjokolademoussekake
katlinka Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Skal feire 1-årsdag på lørdag Skal lage muffins, marihønekake (bløtkake med krem, jordbær- og bananmos inni, pyntet med halve jordbær dekorert med sjokolade så de ser ut som kjempesøte marihøner) og fromasjkake.. Gleder meg skikkelig til å bake og pynte Stort med 1-årsdag
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Vi hadde pølse og lompe, maripankake, sjokoladekake, sjokolademousse, gele med vaniljesaus, muffins med råååsa glasur og is Dette hadde vi i begge selskapene.. Når vi feiret henne hos svigers hadde de laget masse kaker som jeg ikke kan navnet på engang hehe, de er noen ordentlige kakemomser..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 26. juli 2007 #9 Skrevet 26. juli 2007 hadde "bare" familiebesøk vi da, men vi hadde pizza til mat, og sjokoladekake, bløtkake og gele etterpå.
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 Vi serverte sjokoladekake pariserboller kransekake rullekake
SnupsaTupsa Skrevet 26. juli 2007 #11 Skrevet 26. juli 2007 Vi hadde en dag med familie, og en dag med venner, men fungerte i praksis mer som åpent hus hele helgen, men det gikk greit det og! Grilla pølser og maiskolber (hun elsker mais!), og hadde lomper (og salat og potetsalat for de som ville ha dvs de voksne hehe). Også var det boller, muffins med rosa glasur, sjokoladekake med stjerner på, og oldemors hjemmelagede marsipankake med jordbærfyll. Hun hadde laget en egen liten marsipankake til henne sånn at hun fikk kline, mose og styre alt hun ville! Veldig stor stas! )
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #12 Skrevet 26. juli 2007 Sjokoladekake, marsipankake, muffins med rosa glasur, gele. Ikke så mye, kanskje, men det var sikkert nok for oss. :-) Til toårsdagen så sjokoladekaka ut som et to-tall. Har tenkt å fortsette å lage sjokoladekaken formet som tall tilsvarende alderen, i alle fall i noen år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå