Teltpluggen Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Idag var min ordinære ultralyd, og siden sambo var litt... eh...Redusert..(Fæst hos svogern igår;)), så hadde jeg mamma og ene lillebroren min med meg. I og med jeg har vært på to ultralyder før så rekna vi ikke med det skulle gjøre noe. Vi kom til ultralyden ti minutter for sent (My bad.. Almost..), men etter det så var alt strålende! først var det samme sykesøsterdama som var der ved min første ultralyd og hun kjente jaggu meg igjen mammaen min:) (hun har født der fem ganger). så møtte vi legen.. Verdens koseligeste og mest tolmodige mann! Hilste på meg, mamma, og lillebroren min og var bare blid og glad. Første han gjorde var å sette seg ned og se på lillebroren min på ti som har litt langt hår og så sa han "Er du gutt eller jente du?!"(på spøk seff;P), "Jeg er en GUTT.." Sier broren min.. "åh.. Vel det var en heavy sveis du hadde!" (Må bare nevne at dette var en eldre herremann..;D). Så så han på mamma og lurte på om det var søsteren min jeg hadde med meg:P Mamma smigra til TUSEN da:) Da turen kom til ultralyden så spurte han lillebroren min og meg hva vi trodde det var .. Vi sa som sant var at vi trodde begge det er en liten guttebass. "okej, Da sier vi HAN da?" sa legen. Bare for å ha et "kjønn" å kalle babyen liksom. Så satt han og pekte og forklarte for min tiårige bror hva som skjedde på tvskjermen der den lille sprella, sparka, sprika med fingrene, og smilte Lillebroren min lurte på om de hadde 3Dultralyd, og det hadde de visst. Plutselig var babyen min i 3D og det var da vi så et lite smil:) Alt var helt fint sa han.. Men da vi var ferdige og satte oss med bordet så sa han.. "Ja.. Er 20 uker imorgen du!" "HVA? neeei.. Jeg er da bare 18 uker og 4 dager idag?".. Neida.. Ting var såpass utviklet og stort at terminen min som har vært samme på to ultralyder, ble flyttet fra 25. desember til 16. desember.. Det er NI dager det! Jeg er jo for pokker HALVVEIS!! :D:D
Teltpluggen Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2007 Sjekket ikke:9 Jeg skal være STERK! I alle fall foreløbig;)
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Så utrulig deili å bli flytta så mye fram!! Heldige du=) Æ blei ikkje flytta i det hele tatt heldigvis, men kjenne æ bynner å få sånn smålei følelse....e 27+6.....snart 3.trimester ihvertfall. Lykke til videre=)
Niem og Patrick Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Ååå, så heldige=) Eg blei flytta fram te 22 desember, så no e eg hallveis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå