Gå til innhold

Hva ville dere gjordt?

Jeg har nå 2 sjefer i huset.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forhold til jobben:

Jeg søkte på ett par jobber nå i våres. Og fortalte dette til sjefen. Han ville gjerne beholde meg å gikk med på at vi skulle ha ett lønnsforhandlingsmøte nå etter ferien. ( som er en av grunnene til at jeg vil ha noe annet). Itillegg fikk jeg tilbud om 100% stilling ( har nå 80% ). Det betyr at vi tar på oss en del ekstra tjenester. Ikke bare å overlate til andre sånn med en gang. Men så nå har jeg blitt gravid. Vi hadde planer om det, men regnet med at det tok litt tid. Og er da usikker på hva jeg si til sjefen. Føler at jeg må si ifra med en gang jeg er tilbake på jobb. Det kan bety at jeg ikke får denne 100% stillingen fordi den krever at jeg er der iallefall en periode. Og jeg kan jo ikke love at jeg ikke blir sykemeldt. Var en del kvalm i begynnelsen med førstemann. Og kjenner at det begynner å komme nå også. Også iforhold til lønnsforhandlinger. Er vel ikke det beste å komme med når en krever høyere lønn. Hva ville dere gjordt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de trenger ikke vite noe enda........ gå i forhandlinger og ta imot 100% jobben. at de tilbyr deg det betyr at de vil ha deg der også når du får nr 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...