Gå til innhold

JAAAAAAAAAA!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror nesten ikke mine egne øyne - jeg sitter her med en knallpositiv test !!!

Orket ikke vente til i morgen, og tok en som ikke trenger morgenurin - og jammen ble det et kryss!!!!!!!

Heia meg!!!!!!

Denne gangen skal spiren sitte !

Hva jeg tror gjorde utslaget nå - 15 pp etter start - progesta care kremen samt akupunkturen !!!!!!!!!!

Er helt overveldet og sender masse babystøv til alle dere andre *************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Forfjamset hilsen fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken test var dette?

Har du testet før og når var IKM?

Skrevet

suuuuuuger til meg (og legger det pent i sparebøssa!) Så fantastisk nyhet!

Skrevet

Skriver her og jeg;)

Gratulerer sååå mye!!!!! Kos deg med den voksende magen!

Suuger til meg babystøv=)

Skrevet

Gratulerer så mye, så bra at det endelig klaffet. Suger også til meg babystøv. Lykke til fremover.

Skrevet

Den heter " preg" ( fra aco). jeg er på 20 DPO, men tester utrolig seint, så jeg har ikke testet meg før i kveld.

Skrevet

Gratulerer så masse...helt fantastisk=) Krysser alle fingre for at det går strålende. Kos deg med spiren...=)

Skrevet

Grattis!!!

Masse symptomer? Eller var det helt overraskende???

Skrevet

Ingen symptom - og det var vel først måneden på lenge hehe...

Var sikker på at det var tanta som lurte meg igjen - forrige pp var hun en uke forsein - eller det var noe som prøvde å bli... vet ikke helt.

Vel, skal ikke ha noen problem med å holde meg alkofri i bryllupet til helga i allefall :)

Skrevet

Åh , gratulerer så masse!=)

Skrevet

Gratulerer deg her og jeg:)

Og suuuuger til meg masse babystøv:o

Lykke til!!!

Skrevet

åååååååååååååååååå gratuleeeeeeere sååååå mye:D!!!!

Suger til meg enda mere babystøv:D

Skrevet

Gratulerer så mye: )) Kose deg: )

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH så utrolig koselig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEG har jo tenkt sånn på deg idag siden vi chattet litt før idag!!! jeg kjøpte test på vei til jobb, men tør ikke teste! HÅPER babystøvet ditt fester seg på meg! GRATULERER SÅ UTROLIG MYE! Kjempeglad på dine vegne:):):):):) STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR klem!

Skrevet

Gratulerer så mye!! Artig å høre etter å ha lest de siste innleggene dine... Da er det kanskje håp for oss andre som undrer ;) Masse lykke til!!

Og takk for babystøv ;)

Skrevet

Gratulerer så mye TussiLussi! Håper det går bra denne gangen for deg! :) Synes forøvrig det er godt gjort å klare å vente til 20 DPO med å teste...hadde jeg aldri klart...:)

Skrevet

ååååååååååå, dette var en hyggelig melding å våkne opp til. Gratulerer så mye, suger til meg litt babystøv i samme slengen... Måtte vi andre snart følge deg inn i 1.tri.

Skrevet

God morgen! Og gratulerer sÅÅ mye!

Heldiggrisen :=)

Send litt hell & lykke vår vei da!

Klem Dolly

Skrevet

Gratulerer Tussi Lussi.

Det var din tur nå !

Skrevet

Gratulerer så mye :) Og vi andre følger pent etter på rekke og rad snarest håper jeg :)

Lykke til!!!

Skrevet

gratulerer så mye:D

Skrevet

Gratulerer! Tar til meg masse støv.. er i 18 pp.. sitter ikke spiren denne gangen så skal jeg ut å kjøpe den kremen!!!!! :)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ..........GRATULERER SÅÅÅÅÅ MASSE:)

Skrevet

Gratulerer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...