Gå til innhold

spm ang hjertelyd (baby watcher)


Anbefalte innlegg

Skrevet

sist jeg var hos legen(1uke siden ca),så hadde han litt problemer med å finne hjertelyden,skulle prøve på meg selv i dag,og fikk kun høre i ett par sec..

hva kan dette være grunnen til egentlig..?

at babyen er så aktiv at det er vanskelig å få tak på hjertelyden ?

er 17+4 sånn ca tror jeg,og for 2 uker siden var det liksom ikke noe problem å få høre hjertelyden..

 

skjønner ingenting jeg..?!?!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom det er en Bebesound, så skal man ikke beg. å bruke den før i beg. av 3 trimester. Kan være derfor du ikke hørte noe særlig? Litt tidlig enda kanskje? Men den til legen går på ultralydbølger, så den kan man lytte med fra uke 13-14 eller noe?

Skrevet

nei,baby watcher kan brukes som legen sin

Skrevet

Det kommer vel litt an på hvordan babyen ligger har jeg hørt? vet ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...