Korse76♥ Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Som jeg skrev i kjæledyrinnlegget her så har vi edderkopper/taranteller og skorpioner. Det startet som en protest mot min egen edderkopp-skrekk. Men nå er jeg fascinert av de flotte dyrene. (må nevnes at jeg har hatt kanin, rotter, chincilla osv også, men er allergisk mot pelsdyr dessverre)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Ikke nå,men vi har hatt slange og skjeggagamer:)Og da maten som følger med,som levende sirisser,gresshopper og melormer.. Jeg syns det er kjempespennende,men forstår at det er en interesse som kanskje ikke alle deler med meg;o)Og det er endel jobb med det,men når vi engang har tid og plass,vil jeg gjerne begynne med det igjen..
Korse76♥ Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2007 Har tenkt litt på skjeggiser jeg også, har to leoser også nå. Men blir nok flere tellaer før jeg skaffer flere reptiler :-) Litt uvant i begynnelsen med fordyrene, men nå er det jo bare spennende. Forer med kakerlakker også.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Skjeggiser er så gøy,og jeg syns det var så trist når vi måtte gi de vekk.(Skulle flytte).Jeg så på noen forskjellige gekkoer,men kom liksom aldri så langt til å skaffe meg noen,kanskje en gang... Jeg hatet å mate i begynnelsen,tok opp doruller full av sirisser og bare ristet den over terrariet:)Kjekt at det er flere her med samme interesser:) Men edderkopper klarer jeg bare ikke,har holdt og tatt på,men da vrenger det seg i meg.Og jeg klarer ikke å slutte å riste på meg,full i frysninger.Så all ære til deg som faktisk klarte begynne å like de!!
Northernlights Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Ene hunden er halvt rødulv. Men har lovet 9 åringen enten en firfisle,gekko eller noe sånt når vi flytter. Han må jo få ha sitt eget dyr han også. =)
Korse76♥ Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. juli 2007 Leopardgeckoer er jo såå søte! Har en jente og en gutt, og de har hver sin personlighet :-) Kjekt med dyr som er så snille, og kan håndteres litt. Men har skjønt at skjeggiser blir enda mer tamme. Fikk en advarsel da jeg kjøpte de, han sa; når du først har kjøpt en blir det ikke den siste hehe Han visste nok hva han snakka om :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå