Bigm@mm@*Fødekl@r* Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Har så og si i hele dag hatt stikkinger som kommer med gjevne mellomrom.Det sitter rett over skambeinet og kommer og går hele tiden. Det er ikke direkte smertefullt men litt vondt/ubehagelig er det. Har de siste ukene tisset mye, spesielt på nettene - haar trodd at dette er helt naturlig pga graviditeten. Det svir ikke når jeg tisser. Men jeg lurer litt på om jeg har fått urinveisinfeksjon for det? ellers er jeg sliten , kvalm (noe jeg har vært hele svangerskapet) føler meg ikke helt på topp. Nurket i magen har vært veldig aktiv idag, er foresten 32 fullgåtte uker. Hva tror dere? Jeg skal til legen i morgen tidlig, så får vel svar da, men noen erfaringer der ute blant dere?
Løven & lurven Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Sånn har jeg det også. Urinprøven ble sendt til utredning siden de ikke var helt sikkre på om det var urinveisinnfeksjon. Så får bare vente og se, men si gjerne ifra hvis de finner ut hva det er i morgen.
strekkmerketrollet Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 jeg har UVI. Merker ingenting når jeg tisser, men har stikkninger i underlivet! Så det høres jo ut som d da..
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 jeg har masse vonde stikkninger hele tiden men har IKKE uvi....
Bigm@mm@*Fødekl@r* Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2007 Hei $iljemor... Har du spurt legen/jordmoren din om disse stikkningene? Hva sa dem evt d kunne være? Og dere andre som svarte har dere blitt satt på medisiner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå