Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 ka e egentli grunn te at dåkker som bor lenger sør enn trondheim, e så mykkje mindre intelligent enn oss nordlendinga...........ikkje har dåkker humor heller.......stakkars folk.....
prekæs Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Hehe. Din hestkuk. Lo du nå? Er jeg ikke morsom?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 holdt på å dætte av stoln her,d e jo akkurat sånne kommentara som e så steikanes artig.Skriv d en gang tell.Blei så glad,førr d bevise jo at d finns en søring med humor.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Det er nok dessverre fordi jeg ikke har ork nok til å skrive alle søknadene om stønader fra NAV. Halve befolkningen fra nord går jo på trygd.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 ja,d va jo akkurat d eg sa,idiota e dåkker.Utrulig behagelig å la andre jobbe for seg.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Æ såkke dæ! Jokke du! BØ! Hilsen fra heilt sør : )
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Kor mange rein har du i banken??? =0) =0)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #9 Skrevet 26. juli 2007 bor ikkje sååååå langt nord.Dessuten e jo saman flink te å arbeide,må jo d,når dæm har rein å ta seg av.Som sagt,vi andre sett jo mest å ser på at dåkker søringa jobbe.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #10 Skrevet 27. juli 2007 kor d går i dag med alle dåkker tullinga fra sør,dåkker har vel ikkje tid å være på nett,så opptatt som dåkker e med å arbeide førr å holde liv i oss fra nord.Tenkte eg sku legge inn et hysterisk artig limerick,sånn at dagen dåkkers blir litt lettar,men dåkker forstår d vel ikkje.Vel,vel,her kjæm det:drit,pess,trekuk,trekuk,ka farsken e d no som skjer,drit,pess,trekuk,trekuk,vi blir bare fler og fler..............Vakje d flott?Eg har dekta d sjøl,d hadde dåkker aldri gjetta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå