Gå til innhold

De som stemmer FrP

Anbefalte innlegg

Skrevet

er

- unge

- dumme

- uten utdannelse

Noen som kan si meg i mot? I think not... Dere kommer til å ødelegge landet vårt, idiotiske drittunger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier deg glatt i mot. FrP har masse eldre velgere, og en hel del med høyere utdannelse - selv om de visstnok har færre enn snittet. Om de er dumme er selvsagt en definisjonssak, men jeg kjenner personlig minst et par FrP-velgere som definitivt er høyt intelligente - de har bare en litt annerledes verdiprioritering.

Skrevet

Jeg stemmer Frp. Jeg er 27 år, så ja, jeg er ung. Jeg har en bachelorgrad i psykologi og går på profesjonsstudiet i psykologi, så jeg har høyere utdannelse. Jeg går på det nest vanskeligste studiet å komme inn på i landet, så jeg er vel ikke så dum heller;)

Skrevet

Hvorfor stemmer du FrP?

*nysgjerrig*

Skrevet

For å være helt ærlig så er det mye jeg er uenig i. Jeg er tildels enig med Krf, og også mye av det Venstre er for, er jeg enig i. Men, den saken som er viktigst for meg er det Frp som har best politikk på, så derfor blir det dem.

Skrevet

Og det er?

Du behøver selvsagt ikke å svare, men jeg har fordommer i retning HIs, selv om de nok ikke er like uttalte - og blir dermed nysgjerrig hver gang jeg møter såkalt ressurssterke mennesker som velger FrP.

Skrevet

Snakk om å leve i steinalderen HI! Prøv å oppdater deg litt!

Dine fordommer er helt bak mål!

Jeg er i 30åra og har høyskoleutdannelse!

Skrevet

Aha...

Jeg har egentlig ikke lyst til å si så mye konkret om hva jeg liker med Frp. Det jeg kan si er at for meg er det viktig å stemme på høyresiden for å motvirke venstrestemmene. Jeg er særedeles uenig i Ap og SV, og ønsker at Frp skal få mer innflytelse.

Skrevet

Hvorfor er man da:unge,dumme og uten utdannelse?Forklar meg det,du.Så skal jeg si deg imot etterpå..

Skrevet

Jeg er 30 og kaller du meg ung blir jeg meget glad:):)

Jeg har et halvt år igjen av en mastergrad(siviløkonom) i tillegg til en bachelor i reiseliv. Jeg anser ikke meg selv som dum, mens derimot du(HI) virker en anelse mindre begavet!!!

Skrevet

er

- unge

- dumme

- uten utdannelse

Noen som kan si meg i mot? I think not... Dere kommer til å ødelegge landet vårt, idiotiske drittunger!

Jeg sier det samme om deg som IKKE stemmer FRP =)

Skrevet

Jeg er 29 år, har god utdannelse og vil påstå at jeg er langt fra dum..

Jeg vurderer sterkt å stemme Frp. Det er egentlig ingen partier som represeneter mitt syn fullt og helt, men Frp representer de sakene jeg vektlegger mest.

Skrevet

Dette var jo vel generaliserende, HI. Litt sånn FrP-stil over den der, synes jeg faktisk. *knegg*

Skrevet

Jeg er ung....

Har ennå ikke mer utdannelse enn vgs (skal jo studere til høsten men....)

ville ikke ansett megselv som dum, men...

Allikevel stemmer jeg ikke FRP!

Skrevet

Jeg har en bachelor i kultur/ samfunnsfag, og snart en master i juss....

Stemmer FRP isteden for Høyre i år.

Skrevet

Jeg skulle ønske HI hadde rett. Hadde det enda vært så enkelt. Desverre er det oppegående folk som stemmer FrP.

Skrevet

Å stemme, hva er det? *flire*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...