Gå til innhold

Hvilket kjæledyr har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ett stykk svart bikkje - aller mest type sofahund...... Men du verden, så vanvittig klar for tur når anledningen byr seg. Lite jobb, trivelig selskap, ligger klin inntil meg i sofaen nå...

Og så har vi x antall dusin hybelkaniner.... Som stadig forflytter avlsplass.... Om jeg tar rotta på en hel haug en dag, så har de klart å formere seg igjen til neste morgen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Me har ein beagel, og det er mykje arbeid med hund. No er han to år og det merkast at det er mindre arbeid. No er kanksje ikkje hund så aktuelt for dåke då det er eit dyr som krever ein del av alle i familien og du ikkje er så ivrig på kjæledyr.

Tidlegare har eg hatt fleire marsvin, og dei er det ikkje mykje arbeid med. Alikevel så blir det litt. Dei er veldig sosiale og liker både oppmerksomhet og å bli aktiviserte. Søte er dei når dei lærer seg lyden av kjøleskapsdøra og roper til deg etter mat. Lite dyr, med lite arbeid til og som gir litt tilbake. Eg har hatt hamster, men opplevde det som kjedelig at dei sov heile dagen og var vaken om natta (eg var veldig lita då eg hadde hamster, så eg veit lite om dette dyret).

Katt har eg alltid hatt heime sjå foreldra mine. Me bur på gard og har katt som er både ute og inne. Dei er det veldig lite arbeid med, berre mykje kos. Eg ser at vennane mine som har innkatt har mykje meir arbeid med sine katter i form av aktivisering, vasking etc.

Eg trur mange barn har godt av å ha dyr, men dei kan ikkje sitje med ansvaret aleine. Foreldra må ha hovedansvaret, så sidan du ikkje er så ivrig så gjelder det å velge med omhu. Barna vil derimot lære mykje om ansvar og empati av å ha kjæledyr i huset som blir tatt godt og ansvarlig vare på av dei saman med ein vaksen.

Lykke til med valget av kjæledyr.

Skrevet

Perser katt.

Veldig barnevennlige katter, men en god del arbeid pga mye pels. Må børstes hver dag for å unnå toving, også er de innekatter så det ender i kattedo inne. Også RØYTER de noe veldig. Men er veldig kosne og barnevennlige. Litj tussen elsker kattekreket!!!

Ikke til å anbefale dersom du ikke er keen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...