Gå til innhold

begynne i barnehage..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Storsnuppa på snart 3 år skal begynne i barnehage 1 august. Har fått brev frå barnehagen om at det er lurt å ha gode uteklær, merke tøy og om dagsrytmen i bhg. Men er det noko anna eg må hugse på?

Er pappaen som skal vere med ho dei første dagane, så eg reknar med han informerar om det som er viktig om ho (er jo egentlig ikkje noko anna enn korleis ho er osv)

Off, dette blei litt rotete, men håpar de forstår spørsmålet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bleier (hvis nødvengig)

rumpesalve (hvis nødvendig)

klesskift fra innerst til ytterst

(noen må også ha med egen kurv til tøyet som skal stå i garderoben)

tøfler/sandaler/innesko

sutt/tutt/klut/bamse (rett og slett "sin kos" hvis hun har)

dress

regntøy

støvler

 

Håper forøvrig du mener merkeT tøy, og ikke merke tøy (som mexx, timberland o.l.) hehe....

 

Lykke til! =)

Skrevet

Tusen takk for svar tingelinn.

Har ikkje tenkt på det med bleier, men må jo ha de og rumpesalv.

Ja, meinar sjølvsagt merket tøy :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...