Gå til innhold

Kjøpt brudekjole, men tror jeg angrer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har betalt halve prisen på kjolen... Men jeg lurer på om jeg angrer. Det var en j.... dyr kjole, men vakker... Men det er ikke akkurat sånn jeg hadde tenkt meg, selvom jeg syns jeg ble knallfin i den...

Uff, jeg lurer så fælt, men har ikke allverden tid til å lete lenger... Datoen er 15.september... Men klumpen i magen er der... Er det flere som er usikre på kjolen dere har kjøpt eller er det bare meg...? Burde vel bare blåse i det....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke snakke med den du har kjøpt kjolen fra da? Forklar din usikkerhet og at du kunne ønske deg å prøve noen flere kjoler?

Burde vel kunne gå det, siden du "bare" har betalt halve kjolen så langt...

Lykke til :-)

Skrevet

Jeg følte det slik da jeg skulle prøve kjolen igjen nå (kjøpte den for lenge siden). Ble skikkelig usikker og følte meg ikke noe fin i den. Er så mange andre kjoler som er skikkelig fine (ny mote). Jeg ga uttrykk for det i butikken og hun sa da at det var vanlig (mulig salgstriks) og at jeg kom til å bli såååå fin den dagen. Ble litt roligere da og har bare innfunnet meg med at det blir den kjolen.

Kjenner jeg meg selv riktig så tror jeg at jeg ville følt det slik med en annen kjole også. Er alltid noe man ser etterpå som er så fint. Er ikke sikkert det er like fint på deg og meg som det er på modellen som har den på.

Skrevet

Glemte å skrive at du blir helt sikkert veldig fin, kanskje bare litt bryllupsnerver som melder seg, he he.

Lykke til videre med forberedelsene.

Her er det bare bittelitt over en uke igjen, bite negler, bite negler :)

Skrevet

Jeg hadde ikke vært i tvil, jeg hadde gjort det jeg kunne for å få en annen kjole. Hvis du prøver den nå og du ikke er sikker, så tror jeg ikke det er den du skal ha... Men folk er jo så forskjellige, så det er jo ikke godt å vite :-)

Skrevet

Nå er jeg litt mer rolig angående den brudekjolen. Det er noen venninner som har svart meg helt ærlig hva de syns, siden muligheten er der for at jeg kunne angre... Det hjalp veldig at de syns jeg absolutt bør ha den! Veldig glad for det... for uansett hva de hadde sagt hadde jeg beholdt den da jeg ikke har tid å se på ny kjole...

Og jeg er da lykkelig fornøyd igjen og gleder meg til bryllupet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...