Gå til innhold

Spotting??? Da er det vel ikke rødt blod?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg å bli bra lei. Har hatt rosa farge på utfloden siden søndag kveld. Nå er det enda mere rødt når jeg tørker meg, men fremdeles ikke noe mensblod i bindet. Pleier aldri å ha forsinket mens, den har heller en tendens til å komme for tidlig hver måned synes jeg. Jeg har heller ikke hatt spotting før mensen kommer. Merker jeg den, pleier det å komme ganske masse etter kort tid. Nå har jeg hatt magesmerter i flere dager, hatt litt feber og føler meg uvel. Hadde ikm på tirsdag, tok da en test som var negativ. Føler meg heller ikke gravid, har to fra før, og med de "følte" jeg det fort. Hvis jeg spotter før mensen skal dukke opp, så ville det vel ikke vært rødt blod, og holdt på så lenge vel? Noen som har opplevd noe lignende?

Beklager, dette ble visst litt langt. Er bare litt engstelig for at det kan være noe galt jeg nå. Skal tanta først komme, kan den komme ordentlig, så vi kan få startet opp med ny pp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har hatt smerter, feber og følt deg dårlig såpass lenge uten at noen mens har slått skikkelig ut ville jeg tatt kontakt med lege tror jeg. Ikke for å skremme eller noe, men HVIS det skulle være noe (feks en xu) så er det bedre å å gjort noe med det så fort som mulig.

Vet at kropp kan endre seg mtp det med spotting - jeg spotta aldri før mensen tidligere, men nå senere månedene har det blitt vanlig for meg. Men aldri "friskt" blod - det er mer brunlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...