Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Kranglet med ei venninne idag, spurte om ikke hun skulle få seg dildo, men NEEEI, hun har det supert sammen med kun mannen, han klarte å tilfredstille henne helt ut, så noe sånt dritt trengte ikke hun. "Du har vel kanskje ikke så veldig bra sexliv du da, siden du må ha dildo? Huff, så kjedelig. Har det topp sammen men mannen min jeg" sa hun...Ble egentlig såret jeg, for vil ikke at hun skal tro at vi har et ufattelig dårlig sexliv bare bare for at jeg har en vibrator... Synes selv at jeg og kjæresten min har et utrooolig bra sexliv. Bruker ikke "tilbehør" hver gang, men en gang iblant, for å gjøre noe litt anderledes..Blir selvsagt tilfredstilt av kjæresten min, ikke noe problem på det området, men noen ganger er det greit å kunne kose med seg selv...Når han er borte på jobb, eller lysten melder seg, og han ikke kan... Hva syns dere? Tror alle at vi/jeg som har vibrator har et dårlig sexliv?? (skjønner kanskje hvorfor jeg bruker anonym-knappen nå...hihi)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 har dildo selv, men bruker den bare til å piffe opp sex livet innimellom. jeg og sambo har et kjempe bra sex liv men kjekt med litt forandringer av og til;) vil ikke si dere har et dårlig sexliv selv om du har vibrator. er bare ekstrra kos det innimellom;)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Jøss, så snevert syn din venninne har på sex og leketøy.... Å bruke leketøy handler ikke om at man ikke kan bli tilfredstilt av mannen, men om å kunne sprite opp sexlivet litt og leke litt. Rett og slett utforske hverandre og ha det gøy, og selvsagt kunne tirre opp mannen med å bruke vibrator på seg selv. Sexlivet bør jo ikke være rutine, så derfor er leketøy er veldig kjekt når man vil variere litt. Jeg har selv masse leketøy, men jeg bruker ikke alle de så veldig ofte. Men vibrator er flittig i bruk....
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 hehe.. er enig med deg.. behøver ikke å ha dårli sexliv pga vibrator. syns det piffer opp eg
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 helt enig med at det piffer opp.. ingenting er så digg som doggystyle, vibrator på klitten og en finger i ..... hehehe.. jeg vet hva jeg skal ikveld..
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 enig med deg! da tar jeg kvelden!! Ha seg ***....!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 forresten: hva er favoritt-stillingen deres?? her er doggy meeeeget velbrukt...og alle slags bord, benker, osv osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå