Gå til innhold

...forsøket på å finne EL...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiller det noen rolle når på dagen man bruker EL-testene? Mener å ha lest et sted at man bør teste på ettermiddagen...så jeg har gjort det til nå.

Men har dette egentlig noe å si?

...er det noen som har peiling på hvor raskt testene slår ut, dersom man har EL...? ...Bruker CB digital, og jeg har nå kjøpt inn for 14 dager fremover. Fast bestemt på å finne EL denne gangen. Koste hva det koste vil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også lest at det er lurest å teste på ettermiddag/kveld, men husker ikke helt grunnen. Har alltid gjort det selv, og har fint funnet catidspunkt for EL. Temper i tillegg da, så jeg er helt sikker, spes siden jeg også kan få positiv EL-test i mer enn en dag.

Hva mener du med hvor raskt testene slår ut? De jeg bruker viser resultat i løpet av max 5 min, men ifht selve EL slår de ut 24-48timer før.

Skrevet

Ja, tenkte på hvor raskt man ser på testen om den er negativ/positiv.. Pleier nemlig å kaste mine etter bare 2 min...orker ikke vente lenger =)

...hvis det er nok økning av LH slår det vel ut ganske raskt på testen?

...jeg har også begynt å tempe hver morgen...og fører det inn på Fertility Friend. Har bare gjort de ti 2 sykluser, så ser ikke noe mønster enda akkurat...

Skrevet

De digitale kjenner jeg ikke til - bruker selv strimmel fra billige-tester. Men er den positiv pleier det å begynne å vise innen hele strimmelen er blitt farget, og så blir streken bare sterkere etter hvert som tiden går.

På FF så jeg vel et halvklart mønster etter 3-4 sykluser. Da klarte jeg å se at de små endringene likevel passet sånn noenlunde inn i hovedmønsteret :o)

Lykke til - jeg syns det er/var litt morro også å lære kroppen sin å kjenne på den måten. Og jeg fortsetter jeg, selv om jeg stort sett vet når EL er basert på alle tegnene jeg har kjent igjen etter disse mndene :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...