hollering Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Hadde et innlegg her i midten av Mai,jeg hadde da blitt slått ned av min samboer,knekt kjeven min på 2 steder,vært inne på ullevål og opperert. Vi har hatt noen tøffe mnd,med mye dritt. Jeg flyttet rett til min Mamma når dette skjedde,så vi har ikke hatt mye tid til å prate om ting før nå i det siste.Er jo ikke til å komme i fra at jeg har følelser for han ennå,men de svinger litt.Min familie vil ikke ha noe med han å gjøre. Er det mullig at med tiden så kan man komme over noe sånt som dette????
Tante_Sofie Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 NEI!! Tror du alltid vil være engstlig innerst inne.. Ønsker deg lykke til, men vær så snill: TA HAN IKKE TILBAKE!! Please! Klem fra
It's all about me Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 NEI. Og ville du klare å slappe av når han er alene med barna. Har det skjedd en gang......
Hjertefamilien Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Nei! Sånne ting skal ikke familien din akseptere og komme over. Din familie har vært en støttespiller for deg i en vanskelig tid, og vil naturlig nok få det vanskelig om du går tilbake til han. Til sammenlikning: Min familie hadde hatt STORE problemer om jeg hadde valgt å fortsette med en ex av meg, siden han uavbrutt var utro mot meg med mer enn 5 jenter over 1 år. De hadde rett og slett ikke akseptert det, og hvertfall ikke respektert han.
blond Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Du vil nok for alltid ha et sår etter det som skjedde, men med tid og stunder og bearbeidelse av traumene vil du klare å leve et godt liv. Men: det tar tid. Jeg tror du lurer deg selv om du tror han forandrer seg. Mitt beste råd er å ikke flytte sammen med han igjen.
blond Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Du vil nok for alltid ha et sår etter det som skjedde, men med tid og stunder og bearbeidelse av traumene vil du klare å leve et godt liv. Men: det tar tid. Jeg tror du lurer deg selv om du tror han forandrer seg. Mitt beste råd er å ikke flytte sammen med han igjen.
ScaryMama Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Nå skjønner jeg hva du mener. Ja det er mulig å komme over dette UTEN han (altså at du har det bra med deg selv osv), men du kan ikke fortsette et forhold MED han.
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #9 Skrevet 26. juli 2007 nei! har man slått en gang så er grensen brutt og da blir det lettere å slå igjen...
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 og JA du vil komme over han med tiden, det kan være tøft, men husk at du fortjener noe bedre enn å bli slått!! har selv vokst opp i et hjem med mye vold og unner ingen voksne eller barn å leve sånn!! ta vare på deg selv nå!!
cherry coke Skrevet 26. juli 2007 #11 Skrevet 26. juli 2007 Uff, kjære deg! Du må ikke tenke tanken en gang! Han må jo være en jævel, som kunne påføre deg slik skade. IKKE ta han tilbake, det kommer du til å angre på! Jeg var sammen med en som slo til meg en eneste gang,og jeg fikk ingen skader, MEN det var en gang for mye, så der var det på hue og ræva UT!
Solitude Skrevet 26. juli 2007 #12 Skrevet 26. juli 2007 Skjønner godt at familien din ikke vil ha noe med han å gjøre, de er jo glad i deg ! Ville du likt det hvis det var ditt barn som kom hjem etter kjevebrudd på 2 steder ? Ville du åpnet armene for gjerningsmannen ? Håper at svaret ditt er NEI... Selvom du har følelser for han så håper jeg at du er såpass glad i deg selv at du ikke slipper han nære deg igjen. Usikker på hvordan jeg skal tolke innlegget ditt, om du spørr om du kan komme over noe sånt og fortsette ditt samliv med han ??? Eller om du kan komme over noe sånt og gå videre med ditt liv uten denne drittsekken og så glemme med tiden ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå