Kathy me prinsen Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 har ett lite problem....me gifte oss 16.08.08.jeg har veldig lyst å ha ett tema i bryllupet...men vet liksom ikje ka...noen forslag?? har tenkt litt på hattebryllup da...men vet liksom ikkje....ka syns dokke??
Vannmann35 Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Hattebryllup høres kult ut :-) Jeg elsker hatter da! Viktigste er jo uansett å tenke på personlighetene deres, man kan jo ha - vikingbryllup - eventyrbryllup - vinterbryllup (hest og slede) - bondebryllup - Elvisbryllup - sommerbryllup med picnincpledd og grilling Bare å bruke fantsien!
Milletrille Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Hattebryllup hørtes morsomt ut. Ville ikke gjort det for avansert så gjestene må være veldig kreative med antrekk ol Da kan du fort miste noen (inkl undertegnede, hater sånne temafester og sånt jeg da...) Men hattebryllup er kult, da kan man kle seg pent og finne en hatt som passer, det klarer alle.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Kanskje ikke særlig tema bryllupp. Men hva med slik som David og Victoria Becham hadde da. Antrekk: black and white. Eller foressten tror de ahdde bare white. Litt kult da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå