Lita2102 med to gullgutter:-) Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har termin 1.februar, og har vært inne og kikka på terminlistene...men finner ingen 1.dato i det hele tatt...ikke på noen av månedene...gjør jeg noe galt eller? Jeg ser jo da ikke nicket mitt der inne da...noe rart, eller skal det være sånn?
vero:o) Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 ja stemmer jeg hadde 1 november...var det samme da..vet ikke hvorfor
Athina' Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Hvor finner jeg terminlistene? Har sett etter dem men ikke funnet linken
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Du må vel inn på din egen profil, eller noe. Og der må du hake av for at du vil legges inn, kanskje ingen har den 1. fra før?? Ellers får du sende en klage til moderator, så ordner de nok opp:) Terminlistene ligger bl.a. inne på profilene til de som har lagt seg til. Og på din egen side.
Athina' Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Aahhaaaa da fant jeg den, og herregud så mange vi er i januar! Så ikke på profilen min jeg vettu, bare på min side :-) Takk for hjelpen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå