Gå til innhold

Ullgensere og ullbukser, finnes det nettbukker som selger det ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eier ikke strikke kunnskaper selv, det siste jeg strikket var en sokk når jeg var 16 år og den så ikke ut !!!

Vi har vært så heldige å få ullgenser og ullbukser av kona til svigerfar i alle år, men nå er forholdet slutt og føler det blir litt feil å be henne om å strikke i år. Så må nok finne en annen løsning.

Men hva gjør vi som ikke kan strikke da ? Finnes det nettbutikker eller hvor får man tak i strikke tøy i dag ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt ullplagg på nostebarn.no (tror jeg adr er), og tror de også har annet ennj pysjer og undertøy. lillelam.no har også fine gensere og bukser, selv om de ikke er så spreke i mønsterne da. Og litt dyre. Ellers så syns jeg stadig jeg ser folk som reklamerer med at de strikker for deg i sånne familien/hjemmet/allers-blader - kanskje det er noe?

Skrevet

de ullfleece dressene de har der er helt fantastiske.

Skrevet

Jeg strikker og har strikket mye på bestilling. Alt fra tøfler til fana-sett og dåpskjoler. Hva er det du kan tenke deg?

Nettopp ferdig med fana-kofte og bukse til begge mine + kjole og lue til vesla. Elsker ullklær under dressen på kalde bhg-dager =)

Skrevet

Tenker på sånn klassisk strikket ullgenser, og litt tykke strykkete ullbukser som ungene kan bruke i barnehagen istedenfor fleece under dressen.

Er litt tidlig ute men kom til å tenke på det plutselig at i år så må jeg ordne noe. Syns ull er bedre en fleece under dressen når det er iskaldt på vinteren.

Skrevet

Ja, det er typisk sånne herlige klær de ikke blir klamme og våte i.... Deilig med ull!

Ta kontakt om du trenger hjelp med det. Ingen problem å ordne, så sant du ikke trenger 15 sett da, hehe =)

[email protected]

Skrevet

Ville nok bare trenge et par gensere og et par bukser :)

Kan jeg kansje sende deg mail når det nærmer seg vinter og høre om du er interessert da ? ...

De vokser så fort nå at jeg tørr ikke tippe størrelsen noen mnd. framover ;)

Skrevet

Hehe, gjør det du! =)

Håper jeg ikke er "fullbooket" da, det tør jeg jo ikke si nå.... Så har jeg jo begynt i jobb igjen da (permisjon nå), så får håpe tiden strekker til =)

Skrevet

Ikke så farlig om du ikke har mulighet ;)

Vi sier det, jeg tar kontakt hvis jeg ikke finner en løsning "close to home" ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...