081013 Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 disse rimelige stavtestene fra billigtester: hvor tidlig gir disse utslag før ikm?
strekkmerketrollet Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Det var disse testene jeg brukte da jeg fant ut at jeg var gravid. Begge gangene.. Husker ikke når jeg testa med 1. Men denne gangen testet jeg dagen etter jeg skulle hatt mensen..å gjett om den var positiv
081013 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2007 er 6 dager til ikm...og tålmodigheten er tynnslitt. har tenkt på den dagen siden el...blir litt "syk" av å tenke på det. men sjansen er vel liten i og med at det er første forsøk.. selv om jeg timet hyrdestundene til de 3 dagene jeg hadde el....
lisepia Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 er dette den samme snartvårtur som var inne på bligravid for litt over ett år siden (mars/april 2006) som plutselig ble borte..??
081013 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2007 er nok ikke det... er endlig blitt klar jeg hehe
lisepia Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 åhh oki.. ang ditt spørsmål ang billigtester.. er det billigtest.dk så virker de fint. bor selv i danmark og brukt dem. min strimle slo ut 5 dager ca før ikm.. men jeg anbefaler pinnen, de er jo billigere enn i norge og så kan man ikke akkurat spare på en strimle.. hehe lykke til da.
081013 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. juli 2007 så kanskje det er håp da? har en cb digital liggende...kanskje den vil slå ut nå?eller kanskje det er litt for lenge til...synd at sånne tester er så dyre, hvis ikke skulle jeg testet hver dag pga stor nysgjerrighet...og spenning
lisepia Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 jeg ville ventet så lenge jeg kunne holde ut. jeg testa så tidlig den gangen fordi jeg hadde så ømme bryster.. det var som om de skulle falle av.. hehe.. men forstår de som er teste avhengig.. hehe.. been ther, done that..
081013 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. juli 2007 det der med ømme pupper gruer jeg meg skikkelig til. mine er så ømmme ellers til tider at alt som heter klær er et mareritt å gå med...og trapper er minimalt akuelt...får se hvor lenge jeg klarer å vente:) tålmodighet er en dyd
lisepia Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 tror du kommer til å synes at ømme bryster er deilig... fordi du vet hvorfor de er så ømme.. og så er kvalmen, ømheten og alt det andre bare barnemat.. jeg krysser fingre for deg og sender deg litt babystøv... du får nesten alt mitt, jeg er ferdig om ett par uker... *********S*T*Ø*V**************
jiha Skrevet 26. juli 2007 #11 Skrevet 26. juli 2007 Heisann=) jeg testet positivt tre dager før ikm,er veldig fornøyd med dem, med tanke på at jeg også er testoman;p MEN, jeg vil gi deg ett godt råd, jeg testet som sakt positivt 3 dager før ikm, men disse dagene var også heeelt grusom med tanke på at det ofte kan slå ut positivt under en kjemisk graviditt også, og forde om jeg hadde positivt var jeg livredd for å få mensen! huff dette ble rotete men håper du skjønner hvor jeg vil hen.. tenkte etterpå at det var like greit å ikke vite å heller bare få mensen enn å bli kjempe skuffet..
081013 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 26. juli 2007 skuffelsen blir nok stor uansett hvis jeg ikke blir gravid. men det er sant at det blir enda verre å "vite" at man er gravid..og så viser det seg å være feil..da er det som du sier bedre å ikke vite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå