Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

et spørsmål til:-9

jenta mi er 4 uker i dag. kan jeg da bruke babynegleklippern mens hun sover og klippe neglene hennes forsiktig? hun klorer seg opp og jeg har ikke turd å bite dem..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis neglene hennes ennå er myke, kan du rive dem istedet. Det høres kanskje skummelt ut, men hvis de er myke, er det lett å rive dem av. Vi gjorde det på gutten vår. Da negleen ble hardere, brukte vi babyneglesaks i stedet. Vi klipper dem ofte, for han er fæl til å klore seg innimellom.

Skrevet

Jeg har brukt og bruker av og til neglesaks på lillemann. Nå biter jeg dem gjerne mens jeg ammer han:)

Skrevet

Jeg har brukt babysaks helt fra starten jeg, vokste så fort og hun klora seg så ille opp :o)

Skrevet

tusen takk for alle svar! tror jeg prøver meg forsiktig frem med neglesaks jeg.

Skrevet

Jeg bruker og har brukt en vanlig neglsaks fra han var nyfødt. Klipper når han sover og passer på å holde godt tak i fingeren jeg klipper så jeg ikke skal komme til å klippe han i fingeren om han brått skulle bevege seg.

Skrevet

Gutten min er fire uker på lørdag, og har hatt så spisse, lange negler. Har revet opp både seg selv og meg. I dag hjalp pappa meg å klippe neglene hans, for jeg turde ikke selv. Brukte en sånn liten barneneglklipper. Gikk fint det :)

Skrevet

Jeg rev neglene på junior i starten, men syntes at det var bedre med babysaks...- da jeg rev neglene ble de litt flisete, så han klorte seg selvom neglene var korte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...