Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Har dere tenkt på det? Hva skal dere gi i så fall? Jeg syns det er råvanskelig!
Vannmann35 Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Ikke tenkt så mye på det enda nei... Men noen idéer har jeg jo. Man kan gi alt i fra klokke og cognac til en reise eller fallsjermhopp. Viktigste er jo å tenke på hva han liker og har av interesser.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Jeg skal totovere meg, har laget et sint symbol med forbokstavene våre flettet sammen til et hjerte. Og det blir laget et maleri av meg som jeg skal gi.
*Rutletutt* Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Det har jeg faktisk visst i mange år, he he - skal kjøpe en sort Rado klokke til ham som jeg vet han har siklet på i mange år....sen er dyr da, så jeg får begynne å spare i god tid;o)
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Vi har diskutert etternavn og ikke blitt enig. Jeg har derfor søkt om hans etternavn uten at han vet det. Blir en overraskelse.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Det blir noe mer også, men vet ikke hva akk nå.
Dane Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 TittenTei: der ga du meg en ide! Takk skal du ha! :-) Ellers har jeg tenkt på speilrefelekskamera som vi begge ønsker... Litt sleip kanskje?... Men det er jo så vanskelig...
Gjest Ut på tur Skrevet 28. juli 2007 #8 Skrevet 28. juli 2007 Kjenner ei som gikk til fotografen og tok bilder i undertøyet hun skulle gifte seg i. De bildene fikk han på morgenen dagen etter bryllupet Mannen min fikk telt av meg. Et telt han lenge hadde ønsket seg sånn at han kunne få med meg på telt tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå