Gjest Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Nå har jeg prøvd å bli gravid i snart 2 år.. Gått på pergo i 1 år.. og fortsatt ingen spire.. Jeg har bestemt meg for å gi opp med å prøve nå.. alt er bra med både meg og sambo så nå gir jeg fullstendig blaffen i alt.. skal satse 100% på jobben fremover.. blir så utrolig skuffa hver eneste mnd når tanta kommer.. så nå skal jeg legge alt som heter baby greier på hylla for en stund.. har en resept med pergo liggende her.. den skal ligge til vinteren hvis ingenting har skjedd innen den tid.. god sommer alle sammen.. håper det er noen som får positiv test i 2007
Arnetmor Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Kanskje det er akkurat det du trenger, å legge det litt på hylla. Hører om folk som prøver for hardt rett og slett....med en gang tankene er over på noe annet, og døm gir opp....så sitter den=) Tenk på jobb og andre ting, og ha sex fordi det er deilig!!! Ønsker deg masse lykke til=)
Silkemage Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Hei! Huff, slitsomt å måtte prøve så lenge. Men har dere fått noe annet tilbud enn pergo da? Kan jo være lurt å søke mere hjelp? Synes det er synd at dere skal slite sånn. Uansett så ønsker jeg dere en fin sommer da. Sender masse positive tanker.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 hei:) vi hadde stressa litt i ett år, lenger vst man regner med de gangene jeg har mistet..(4 ganger) men så i vår bestemte vi oss får å legge det på hylla til høsten og ikke tenke på det i sommer. og tror du ikke første mnd etter vi ikke skulle prøve lenger så satt lille jente vår:) nå er jeg 18 uker på vei og alt har gått kjempe bra denne ganga.. og jeg har vært helt avslappa hele tiden:) så det er ikke umulig,, kos deg og lykek til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå