Gjest Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 var på kontroll i dag og fikk påvist nokså høyt blodtrykk så legen var litt bekymra. har hatt litt vann i kroppen men nå på kvelden kjenner jeg ar armene mine og fingrene mine begynner å bli litt nummene. gjør vondt og løfte dem og klemme sammen fingrene. har i tilleg VELDIG stikkende og kraftige tak liksom "oppi der" og i korsryggen så det gjør vondt og både ¨å og sitte. har noen noen råd til meg??? veit ikke hva jeg skal gjøre. har termin i morra
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har gått og går fotsatt med nummene armer, har gjort det en måneds tid og hos meg beggynte det først i en arm og så kom den neste. Har vanseligheter med å holde i ting, skru opp en bruskork f.eks. Nevnt dette flere ganger på kontrollene, men legen bare trekker på skuldrene helt til i hegen hvor jeg leste i Hjemmet som er tilsalgs denne uken. Legen har to utdrag fra sin legehverdag og det var en mann som kom inn og klage over nummenhet i armene....legen var sikker i sin sak at det var muskler i spenn bak i rygg, skulder og nakke regionen....jeg fikk gubben til å massere og det hjalp veldig.
spilledåsa Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Hei!Jeg er ogå plaget med nummenhet,spesiellt i fingrene.De sover i hvertfall 22 t i døgnet.Har vært litt plaget før jeg ble gravid også men nå er det helt forferdelig for jeg har fått så mye vann i kroppen. Legen sa jeg har noe som heter carpal tunel syndrom, nervene ligger i klem ved håndleddet. Jeg blir snart gal,har problemer med å sitte her og skrive,men noe av det værste er nesten når jeg skal vaske håret. Hendene dovner bort totalt. Ingenting å gjøre med det heller nå som jeg er gravid.Regner med at det gir seg litt når babyen er født,hvis ikke kan man opreres for det. Har 6 uker igjen til termin og legen sa at det kommer til å være sånn frem til da.Får ikke sove om natten heller pga.denne dritten.Nå er jeg lei!! Vi får bare slite med det jenter.....ingenting å gjøre med desverre....
sørlandschips Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Fysj ja veit hvordan du har det!!Jeg hadde mye vann,og var nummen dag og natt i 3 mnd før jeg fødte!!Det var slett ikke gøy,greide ikke å sove.Så godt du er nære termin.Men du burde prøve å "sitte"og sove. Lykke til:)
sørlandschips Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Jeg fikk faktisk vanndrivende tabletter!!Men det hjalp ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå