Blåttkryss Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Hei! Jeg spurte deg i den forrige tråden du svarte på, men spør her og jeg, for tenkte du kanskje ikke kom til å se det... Hvorfor gav du deg "så tidlig" med å amme etter at du sluttet å fullamme da? Om du vil svare såklart...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Vi var på hytta uten pumpe tilgjengelig, og snuppa bare vrei seg bort fra puppen og "gadd" ikke suge mer enn noen minutter på hver før hun begynte å rive og slite og skulle kikke på alt mulig annet. Ikke grining eller klaging eller noe på henne, bare ville ikke. Melkeproduksjonen min var ikke stor fra før, og sank drastisk mens vi var der oppe, og jeg orket ikke begynne å pumpe meg opp igjen da vi kom hjem. Hadde et lite håp om at hun skulle fatte mer interesse når hun kun fikk morgen og kveld nrå vi kom hjem, men dengang ei. Så da ble det mme deretter. Delvis frivillig altså ) Kunne gjerne ammet lenger, men så lenge hun var uintr i pupp, og jeg ikke var så veldig intr i å "låse meg hjemme" mtp pumping så ble det sånn.
Blåttkryss Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2007 Ok, sånn å forstå! Ble litt nysgjerrig se... Takk for svaret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå