Gå til innhold

hufffffffff :( Pergoen virka ikke..tanta kom i dag. snuuuufs.

Anbefalte innlegg

Skrevet

ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ LEI,at jeg snart ikke vet hva jeg skal gjøre. Hadde et stort håp denne pp siden jeg fikk dobbel dose med pergotime,men det virket ikke her nei..

Mensen kom 2 dager før tiden,uten forvarsel. Så nå går jeg inn i min 13 pp:( Er så lei meg og sliten,for jeg har et såååååå stort ønske om å få bli Mamma..kan ikke fatte at det skal være så vannskelig.

Huff:( snufs.

Nå gir jeg snart opp,vet ikke hvordan jeg skal holde mote oppe,for det blir ALDRI en posetiv test på meg.

måtte bare få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ... DUMME TANTA!!! *Husj...jage den bort!!!*

Jeg skulle også egentlig ha startet på pergo denne mnd, men her kommer jo aldri den dumme tanta slik at jeg får begynt. Men nå har jeg fått time til lap, så da må nok pergoen utsettes til september... sukk. Skal ikke være lett nei

Skrevet

Vet ikke hva jeg kan si for å trøste, siden pergo ikke har virket på meg heller ennå. (Jeg har hatt 3. enkle kurer til nå. Har el men ingen spire ennå)

Men du må ikke miste håpet. Det er mange som lykkes med pergo, men de fleste må forsøke flere ganger. Få lykkes på første forsøk.

Gi det litt tid. Sett deg som mål at du iløpet av 4-5 pergokurer skal ha spiren i boks. De aller fleste lykkes til slutt :)

Skrevet

Huff! Jeg kjenner disse følelsene godt! De er noe dritt. Kjener at jeg blir lei meg når jeg leser dette. Er selv i ferd med å miste igjen, så jeg er inne i en nedtur selv. Har tenkt litt på pergo jeg også. Men har holdt meg litt for "stolt" til å begynne. hvis dere sjønner. Vil jo gjerne at det skal skje på naturlig vis. Godt at vi har denne siden å tømme oss litt på noen ganger. For det er fåtallet i rundt oss som forstår føler jeg.

Skrevet

det er så pyton det å gå å vente i spenning også blir man så skuffet.. men det går nok bra til slutt skal du se, fant du el denne PP?Hvor lang syklus hadde du denne perioden?

Skrevet

åååhhhh, nå ble jeg lei meg!

håpa virkelig det skulle klaffe for deg denne mnd baas!!! men som flere sier, det hender det må noen kurer med pergo til, får å få det til å klaffe;o) skal du ikke på utredning snart også?

*sender deg masse varme klemmer*

Skrevet

TAKK FOR OPPMUNTRINGEN DAMER:) DERE ER TOPPERS:)

Ja.ja,så da er jeg inne i en ny pp,er like skuffende vær gng det ikke går.

Så da får jeg håpe at jeg har en liten spire i denne pp..tallet 13 har forfulgt meg hele livet,så da får vi se om 13 pp betyr lykke:)

stoooor klem:)

Skrevet

Uff, får helt vondt av deg. En venninne av meg slet i nesten tre år for å bli gravid og det siste året tok hun firdobbelt kur med Pergotime (uten at legen visste om det, hehe).

Så en dag dro hun til gynekologen for utredning for pcos. Hun ble spurt om hun var gravid, men dagen før hadde hun testet negativt. Hun la seg oppi stolen og gynekologen tok ul på henne. Etter en liten stund spurte gynekologen "Du er helt sikker på at du ikke er gravid? For her ser jeg nemlig et hjerte som slår..."

Vet ikke om det er til å anbefale, men kanskje du kan gjøre det samme som henne? Nå i disse dager er hun ganske fødeklar med sin pergobaby...

Lykke til!

Skrevet

Du aner ikke hvor jeg føler med deg idag.....jeg begynte på pergo denne mnd og har ikm i morgen. har hatt murringer hele uka og vært svimmel i noen dager så jeg hadde et lite håp, men idag på jobb gikk det over i vanlige mensmurringer, så jeg bare vet at i morgen tidlig når jeg går på do er mensen der som på bestilling. Jeg ble så deppa at jeg måtte stenge meg inn på do på jobben og tårene bare trilte! Helt jævlig. Kan føye til at jeg har en datter på 3 og et halvt og med henne ble vi gravid 3 mndr etter jeg sluttet på minipillen. Har prøvd på nr to siden hun var 6 mndr gammel, ble gravid etter 15 mndr, mens hadde SA i uke 5. Siden har vi ikke lykkes. Føler meg motløs, deppa og vet ikke mine arme råd......

SÅ KJÆRE DU: Vi er mange i samme båt og jeg forstår, støtter og føler med deg.....disse dagene er mørke, hver mnd........

LYKKE LYKKE til med neste PP!!!!

STOR klem fra en fortvilet meg...

Skrevet

HEI Charla

Takk for gode ord,ble så glad når jeg leste det du skrev.

Er vondt at vi er i samme situvasjon,og jeg begynner å bli veldig sliten,lei og tom nå..føler at dette ikke kommer til å gå.

Jeg har aldri vært gravid og heller ikke fått noen posetiv gravid test,så jeg håper nå at jeg får det snart.

Tenker på alle dem som blir gravide med en gang eller som ikke må slite og slite for å bli det,de aner ofte ikke hvor utrolig heldig de er.

Alle mine venninder har nå fått barn og 2006 var et sånt baby år i min vennekrets. Kjenner 5 stykker som fødte,og som nå har 5 nydelige små unger..men det blir aldri min tur:(

Men det rare er at uansett hvor lei,sliten og deppa jeg er,så klarer jeg ikke å gi opp heller..jeg SKAl,VIL OG HÅPER på at jeg skal få bli mamma en dag. Drømmer om det dag og natt og jeg har nesten begynt å holde meg litt for meg selv,for jeg er så sliten av at alle spør når jeg skal ha barn og hvorfor det tar sånn tid...de aner ikke hva jeg går gjennom.

så dette skal vi klare Carla..hadde vbært koselig om vi hadde fått en liten spire sammen:)

Tenker p deg og krysser alt jeg har for deg..Ønsker deg masse lykke til:) ikke gi opp:)

stoooooor klem fra en som har det som deg:(

Skrevet

Hei Babymania..

takk for oppmuntrende ord og posetivitet:) akkurat det jeg trenger nå:)

jeg har tatt en dobbel dose med pergo,men tørr ikke å ta noe mere uten at jeg har fått beskjed om det..så vi får bare håpe og be om at jeg fåt en liten skatt i magen snart:)

klem

Skrevet

Hei Baas :o)

Trist at det ikke gikk denne pp.

Men du vet vel at pergo virker i pausemåneden også,

og at du derfor har god sjans i denne syklus også!!

Krysser det som krysses kan jeg !

Skrevet

Vet ikke hvor lenge du har tatt pergo, men hvis ikke du har tatt det så lenge så husk at et egg bruker 90 dager på å modnes, så prøv å holde motet oppe:-) Så hvis ikke du er gravid etter tre måneder med pergo så ikke bli oppgitt, dette var det min gyn sa til meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...