Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Fordi en venninne ble hentet i ambulanse.. Kan du svare?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Nei...Tok flere enn det og lever enda i beste velgående......
Dumpel Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Du dør ikke av å ta 10 ibux!!! Da er man i tilfellet allergisk mot noen av stoffene i Ibux.. Vet du om hun er det da? Eller om hun har tatt noe annet også?? Veldig farlig å blande legemidler hvis man ikke har fått spesiell beskjed av legen om å gjøre det...
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Hva skjer hvis en tar det da? Er det vanlig å bli så dårlig at man må på sykehuset? Mulig hun har tatt noe annet også..
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Tviler på at du dør,du ødelegger bare leveren din...Spiser du en hel pakke,kan det være leveren ryker til sånn at du dør,men det gjør nok jævlig vondt...
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #9 Skrevet 26. juli 2007 Anonym 19.52. Hvor mange tok du da, og hva skjedde med deg? hovedin.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 Dette, bare at faren er større: Irritasjon av maveslimhinnen og løs avføring (diaré) er de vanligste bivirkningene ved bruk av Ibux, og forekommer hos omlag 10% av pasientene. Svie/kløe i endetarmen, vanligvis mild, kan forekomme hos mellom 10 og 35 % ved bruk av Ibux stikkpiller. Andre vanlige bivirkninger (hos mer enn en av hundre pasienter) er halsbrann, kvalme, oppkast, hodepine, trøtthet og utslett. Mindre vanlige bivirkninger (hos mindre enn en av hundre pasienter) er mavesår, mave- tarm blødninger, elveblest, nesetetthet, astmaanfall, synsforstyrrelser, søvnløshet, lett uro og hørselsskader. Sjeldne bivirkninger (hos mindre enn en av tusen pasienter) er forandringer i blodet med forlenget blødningstid (nedsatt antall hvite blodlegemer eller blodplater), alvorlige allergiske reaksjoner og hudreaksjoner, leverbetennelse (hepatitt), nyreskader, vannansamling i kroppen (ødem) og depresjon.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #12 Skrevet 26. juli 2007 d ekje meir enn eg bruke å ta etter en real fest med heimbrent.Går heilt fint.Anbefales på d sterkeste.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #13 Skrevet 27. juli 2007 dersom man tar for mange ibux kan man få alvorlige leverskader,som kan føre til død. Det er først men et inntak på mer enn 10g at risken får detter er stor.. Er veldig smertefult!! *sykepleieren*
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #14 Skrevet 28. juli 2007 ...man dør ikke av å ta 10 paralgin forte så tror neppe man dør av 10 usle ibux....
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #15 Skrevet 28. juli 2007 Altså, jeg kan bare fortelle ut fra min erfaring, men det var ikke med ibux, det var med paracet. jeg slukte en hel pakke paracet(20 stk) og jeg bei bare drit trøtt og sinnsykt svimmel. jeg kunne daua, for jeg svimte av i trappa. og så kasta jeg opp, og der kom det også en del hele tabletter opp.(heldigvis) men du kan vel bli rimelig dårlig av å ta for mye tabletter, uanseet hvilke du tar
blond Skrevet 28. juli 2007 #16 Skrevet 28. juli 2007 Kroppen kan ta skade uten at man føler seg veldig dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå