Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 HURRA endelig smiler verden til meg!! ) Har lett og lett leeeeeeeenge, og nå ENDELIG har jeg fått leilighet, er superduper glad i dag!!!!!!!! ) Tror jeg har gjort et skikkelig scoop, får bra leilighet til en grei pris. Skal overta 15 august, 3 dager etter termin.... he he vanskelig å si om det blir med baby, med mage eller ikke i det hele tatt den dagen fordi jeg er midt i fødsel, he he ;o) Sabla irriterende å ikke kunne planlegge!!!!!!!!!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Gratulerer=)=) Håper du kommer til å kose deg i leiligheten din da=)=)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Så braaa!!! På tide vil jeg si! Da får du bare slappe av og ikke stresse for mye frem til da, nå har du jo leiligheten så får flyttingen tilpasses fødsel, og ikke omvendt! Lykke til med begge deler! :-)
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Gartulerer! Det med planlegginga..hm.. du får gjøre klart det meste, kanskje du får andre til å flytte de store tinga mens du er på sykehuset. Også slapper du av hos faren din med den lille en ukes tid før du stresser med å flytte... Du må vel nesten bare ta det som det kommer, men ikke stress med å ordne alt først!
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Ååååååh!!!! så bra dah snuppa!!! ååhhh, nå ble jeg glad på dine vegne.. ;o) grattis!!!!!! du får begynne å små pakke bare bitte bitte litt, ting som du ikke bruker osv... MEN ikke stresse med det... viktig å ta vare på seg selv nå i tiden fremover... masse lykke til!! ) klemmer..
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. juli 2007 Tusen takk jenter!! ) Heldigvis er nesten alt pakket fra forrige flytting, har bare det vi bruker mest av klær osv, alt annet er i esker, så her skal jeg slippe å slite meg ut før fødselen!! Deilig ) Alt ordner seg for snille jenter, og det er jammen meg sant! Hadde egentlig gitt opp jeg nå,he he, men så..... Hurra!!!!!!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå