Gå til innhold

Hva liker babyene deres å spise?


Nesly

Anbefalte innlegg

Min gutt på 6 mnd elsker grøt.... blander mais og hirsegrøt, det elsker han..skal snart gå over på 6-mnd-grøt!

 

Av middag liker han kun nestle sine glass som heter grønnsaker med kalkun;-) Liker ikke de andre typene middag jeg har prøvd.. potet&gullerot som jeg har laget selv er uaktuelt å spise..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

pupp, pupp og atter pupp......

 

 

kun 3 skjeer grøt til kvelds.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maisgrøt... :)

 

Han har ikke smakt noe særlig middager enda, prøvd med sånne små glass med potetmos og grønnsaker,han spiser sakte og virker ikke helt overbevist.

 

Har og tenkt å begynne på 6 mnds grøt.men usikker på hvilken type! Helsesøster sa vi burde ha en uten gluten..Men det er det jo i både hvete og havre?

 

Han liker veldig godt most banan forresten :)

 

Har ikke prøvd å lage hjemmelaget mat enda.

Skal gi han middagsglass med grønnsaker og kylling,spent på om han liker den,hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snuppa mi eeeelsker alle sortene av midddag. uansett hvilken podusent. og digger også grøt og sviske. melk er ikke like kult lengre, men får det i henne. ellers liker hun og veldig godt banan i sånn babyfeeder nett (myyye gris:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her er det full porsjon havregrøt (småfolk) morgen og kveld. Litt fruktmos til lunch og ca et halvt middagsglass i 16-tida. Har bare prøvd middagsglass fra småfolk og Hipp, men de har falt i smak. Grønnsakspureene fra Nestle likte han ikke. Spiser altså godt, men sover ikke hele natta for det. Er kjempesulten iallefall to ganger i løpet av natta. Har ellers merket at interessen for morsmelk på dagtid har gått betraktelig ned etter at vi begynte med mat. Prøver både med pupp og flaske. Noen som vet hvor mye mm de bør få i seg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle grøter og fruktmoser er godt likt. Ellers er favorittene på middag:

hipps nudler med skinke, hipps gulrot og maispuré med kalv, nestlés spagetti med kjøttsaus, nestlés grønnsaker med kalkun, samt en til pastarett jeg ikke husker navnet på akkurat nå. Nestlés mormors lapskaus og grønnsaker med laks var ikke særlig populært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min liker det meste:-) Han griner litt på nesen når han får noe han ikke har spist før. Men det er bare de første skjeene. Favoritten er mormors lapskaus fra nestle. Den sluker han nesten:-) Alle typer grøt liker han. Han får også litt fruktpure, den med røde bær. Når han får det lyser hele fjeset hans opp:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havregrøt fra Hipp, most banan, most pære, middagsglass fra Hipp, leverpostei...og så får han smake på mye rart. Kalkun og vannmelon likte han kjempegodt!

I tillegg får han Hipp mme til kvelds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

datteren min får pupp, og noen skjeer med potet og leverpostei til middag. med grøt gikk hun helt bananas om nettene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...