Bolla&mikrogutten:) Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Hurra hurra:) Da er vogna til lille nurket på plass, en kjeeempefin simo kombi. Merker at jeg har lyst å låne en baby for å prøvekjøre den..hehe. Er forsåvidt tidlig ute, men godt å krysse av på lista:) Men noen som har erfaring med slik vogn, lurer litt på hvor lenge vi kan bruke den før vi må investere i en ny?
Pampers123 Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Jeg kjøpte simo duo nettopp.. Sparte 2000 på det så var ikke noen tvil!Greit å ha vokna i hus!
Impulsiw Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Hvis det er kombivogn kan du vel strengt tatt bruke den til du ikke bruker vogn lenger eller? )
Bolla&mikrogutten:) Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2007 Man kan vel i utgangspunktet det, men regner med den blir litt balete når gutten blir større. Evt. kjøpe en trehjuling eller noe istedet:) Jeg førstegangsmamma, og derfor ganske grønn på dette området, derfor er jo bim så kjekt å ha:)
Pampers123 Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Uff, jeg syntes ialefall trehjuling var skikkeli ekkelt og bruke. Kjøp deg heller ei go trille vogn med 4 hjul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå