Nyttårsgull i den store magen Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Hei, Jeg lurte på å sette en stellebenk inne på barnerommet istedet for på badet. Det finnes jo så masse fine stelle kommoder, og plassen på badet er litt dårlig. Noen med erfaring som kan gi råd enten for eller imot?
♡ Jersey ♡ Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har vurdert det samme, og snakket med flere som har barn. Alle anbefaler meg å ha det på badet, fordi da har man lettere tilgang på vann. Ved å ha kommoden på soverommet blir det litt for lett å ty til våtservietter til vaskingen ved bleieskift, noe som visstnok ikke er bra (fort sår etc.). Men om du tar varmtvann inn på barnerommet hver gang, er det jo ikke noe problem. Hvis ikke kunne du jo vurdert sånn stellebord som henges på veggen og som kan klappes sammen når du ikke bruker det??
Nyttårsgull i den store magen Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2007 Jeg tenkte å bruke engangs kluter fra apoteket med litt olje på under bleieskiftinga, istedet for ferdige våtservietter. Har hørt at det skal være bra. Har også hørt dette med vanntilgang, men tenkte at det er jo ikke så langt til badet så viss jeg trenger å vaske litt i rumpa eller noe så tar jeg bare småen med inn der istedet.. Men det blir nok litt mer tungvint da... :-)
purple Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Skal ha en vanlig kommode m stellematte oppå på soverom. Da slipper jeg å kaste "stellebordet" etterhvert da kommoden kan brukes til klær i mange år. på badet har vi ikke plass.
Adelina2 Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Jeg hadde stellekommode på soverommet med første mann og skal og så ha det med neste..ser helt klart at det er en fordel å ha det på badet..men det har vi ikke plass til
Ranveig R Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Då førstemann var baby budde vi i ein trang leilighet uten mulighet til stelleplass på badet. Vi hadde stellekommode i stova, og brukte ein veldig praktisk ikea-dings som hang på kanten av stellebordet til å ha vatn i. Brukte Mesoft-kompressar dyppa i vatn til å vaske. Dette fungerte heilt fint, men hadde eg hatt mulighet til å ha stellebordet i nærleiken av rennande vatn hadde eg nok gjort det ja. Eg er glad i å bruke vaskeklut i staden for eingongsklutar. Denne gongen får vi i både pose og sekk - vi skal ha vask på babyrommet, og stellekommode ved sida av. Badebalje m/stativ kjem til å vere på badet denne gongen som forrige.
bamby Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Vurderte for imot mange løsninger, først kommode på rom...d mangler jeg i såfall bare stellematta. Men gikk for stellebord på stativ m/bad oppi(ganske stort faktisk) som skal stå i dusjen, passa perfekt! skal jeg dusje, ca 1 gang daglig er det bare klappe sammen, flytte det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå