PopUp Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Med fingeren.... Men har ikke peiling på om det er sånn det skal gjøres. Har lurt på hvordan den egentlig virker, for den blir ikke liggende der liksom....?! Det er 1 sekund så er det borte...
suseduse Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 jeg smører på med finger, og gnir litt samtidig.. noen ganger tar jeg litt på smokken..
Septemberstjerna og Martine Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Har det på fingeren, og smører tannkjøttet med det. Merker at det virker, blir litt bedøvet i fingertuppen etterpå!
Lullabybaby♥ Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2007 Takker.. Bare å prøve da skjønner jeg.
Tiddelidu Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Hørte noen som tørket først over med en klut, så tok dentinox på de tørre gommene. Kanskje mer effektivt da?
Mamma til to tette Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Apotek anbefalte finger, ikke qtips. Noen ganger funker det, andre ganger ikke. Gutten har nå skjønt tegningen og lukker enten munnen helt eller stikker bare tungen ut så en liten kamp er det. Kanskje det tørke først var bra triks men det er jo nok strev bare å få åpnet munnen ,-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå