Gå til innhold

Intimt spørsmål....ang. underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en kraftig lukt fra underlivet, men får ikke legetime før om 3 uker pga ferieavviling.

Jeg har aldri hatt slik lukt nedentil. Til og med mannen min reagere...han kjenner det når han sitter ved siden av meg.

Jeg føler ikke jeg kan gå ut blandt folk lenger...alle kan jo kjenne det.

Hva kan det være? Finnes det noe på apoteket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være feks urinveisinfeksjon (kan lukte ganske ille....),sopp, betennelse (gardnerella tror jeg bakterien heter. Lukter fisk og en har ofte økt utflod).

Hmm,ellers kommer jeg ikke på mer i slengen

Skrevet

Ringe legevakta og spørre. Kan hende at du ikke må stå i kø, men kan få skrevet ut noe som hjelper. Du kan IKKE vente tre uker!

Skrevet

Dette høres ut som en vanlig infeksjon som jeg mener å huske at heter bakteriell vaginose. Du kan ikke gå slik i 3 uker. Du må forklare på legesenteret hva det gjelder, og hvis de fortsatt ikke kan gi deg time i morgen, må du dra på legevakten. Det er ikke farlig, altså. Men du kan IKKE gå ubehandla i tre uker.

Skrevet

Ingen andre ubehag enn lukt? Kan være bare bakteriefloraen er litt ute av balanse og da kan du få kjøpt stikkpiller på apoteket - vivag eller noe sånt heter de. Kan jo begynne med det. Klør det i tillegg vil jeg tro det er sopp, og da kan du kjøpe Canesten (husk både krem og stikkpille, hjelper ikke med bare krem).

Skrevet

Klør ikke.

Ikke ekstra utflod.

Kun utrolig kraftig lukt. "Gamle sure sokker"- lukt...

Skrevet

tipper baktriell vaginose ja.. så fort du får medisiner for det så skal det gå over ganske kjapt. jeg ville ringt legevakten jeg og fått en time nå i kveld. du kan ikke gå sånn i 3 uker. ikke bra.

Skrevet

Jeg mener det er det samme som de andre sier her... men jeg vet at hvis du er flink til å drikke vann, og går på apoteket å kjøper noen vaginale stikkpiller som regulerer surhetsgrad, så kan det hjelpe frem til legetime i alle fall....

det der er ikke artig!!!

Skrevet

de fleste legesenter har akkuttimer hver dag, så om du ringer når de åpner på morgene så får du som regel time samme dag. men da må du si hva det gjelder da..

har hatt det og det er ikke behagelig lukt og ha i 3 uker nei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...