Gå til innhold

Får deres små lov til å hoppe i sofaen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei! Og som hun over her sier det gjelder uansett sofa..

Skrevet

Ja det gjør hun. Akkurat nå har vi en "barne-søle-periode-sofa" som allerede har blitt dekorert med gulpe- og yoghurtflekker jeg ikke får bort (uten å kjøre tekstilrens på hele sofaen og den er DIGER), og planen er å bytte den ut så snart nr 2 (som vi ikke har fått enda) er 2-3 år. Eller før, men da er det slutt på mat og hopping i sofa! For den jeg ønsker meg er DYR selv om jeg jobber der den selges og får god rabatt...

..Og hun får ikke lov når vi er på besøk.

Skrevet

Nei. Men i senga er lov. Og når vi er på besøk, så må hun spørre først.

Skrevet

nei...her er det ikke lov å hoppe i sofaen uansett hvilken sofa det er ...og absolutt ikke når vi er borte.

Skrevet

Omtrent sånn er det hos oss også Yaddaline.... Men vi har fått nr 2 da:-)

Skrevet

NEI!!!!

Og det er heller ikke lov å hoppe i senga, sitte på bordet etc.

Skrevet

Her får de ta ut hver sin pute å ha på gulvet... så hopper de der. Vi har en gammel,grønn styyygg sofa.

Skrevet

Nope, ikke hjemme - ikke borte. Synes det må gjelde uansett hva slags sofa det er jeg, er ikke så lett for barn og se han noen er det lov i, andre ikke.

Skrevet

Nei!!

Dere som lar barna hoppe i sofaen, er dere ikke redd de skal falle ned? det tenker jeg mer på, enn at sofaen kan bli stygg... men så har jeg skinnsofa, kanskje lettere å falle ned fra en "glatt" sofa. likevel før jeg nesten panikk når jeg ser barn hopper i sofa. det er jo så fort for å falle og slå fjeset i bordet.

sikkert "overhysterisk" jeg. ;o)

Skrevet

Nei, over hodet ikke. Men, litt basing og småhopping i senga er lov.

Skrevet

Nå er vesla mi 20 mnd da, og "hopper" ikke i sofaen med mindre vi er der

Skrevet

Jeg syns ikke du er hysterisk :o) Og jeg har tenkt det jeg også, men her i huset er ikke sofaen intr for min 2åring annet enn når vi sitter der alle mann. Så vi sitter parat, uansett er det ikke gøy i mer enn et par minutter. En positiv ting har jaffal skjedd - hun har rimelig god balanse etterhvert, hehe ;o)

Skrevet

absolutt ikke lov å hoppe i sofaen.

Både fordi hun kan slå seg, og fordi man SITTER i sofaen ;o)

Men i senga er det litt hopp og sprett!!

Skrevet

Strengt forbudt å hoppe i sofaen her.

Skrevet

Nei, har akkurat lagt ned forbud mot hopping i sofaen. I begynnelsen var jeg ikke så streng, men etter at hoppingen ble mer og mer voldsom og vi hadde et par nestenulykker kom forbudet. Ikke lov til å hoppe i senga heller av samme grunn. Vurderer å få tak i en hoppemadrass til å legge på gulvet. Hopping er gøy, men en bordkant i hodet er ikke fullt så gøy...

Skrevet

skjønner forsåvidt ikke hvorfor det er lov i senga men ikke sofaen jeg da.. i sofan sitter man og i senga ligger man er det vel om man skal være konsekvent..

snuppa mi har detti ned fra sofan to ganger og etter det har hun nå kontroll på seg selv i vår sofa. hos andre er det ikke lov å hoppe fordi det ikke er vår sofa og vårt hus så da bestemmer ikke jeg.

Skrevet

nei, her er det ikke lov..men egentlig for at jeg er redd han skal falle ned! Har en robust skinnsofa, så er ikke redd at den skal bli ødelagt!

Men han "hopper" masse i senga da..det er gøy:o)

Han er bare 15mnd, og er en årntlig hoppegutt..så en plass må han jo få lov til å utfolde seg:o)

(da vi var i dyreparken i vår var hen i hoppeslottet i en hel time!! Bare lo og tryna om hverandre:o)

Skrevet

Hoppe kan man gjøre ute!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...