Søskendrøm<3 Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Noen som veit hva enn skal gjøre om et spedbarn setter noe i halsen? Datteren min gulper mye, og det er ofte det setter seg helt fast.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Ta et førstehjelpskurs, det bør være obligatorisk når man får barn i huset. Og om hun setter noe i halsen banker du hardt (ikke gi henne juling da ) på ryggen, virker ikke det legger du henne over lårene dine og slå mellom skulderbladene. Du kan også henge henne opp ned mens du holder henne i hoftene og banke på ryggen. Går alt annet feil ring 113 og be om hjelp.
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 ta ett førstehjep kurs for spedbarn/barn via norsk luftambulanse. Det er veldig lærerikt og interessant. Da føler du deg mye tryggere og vet hva du skal gjøre om noe dukker opp:)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Først og fremst vil jeg anbefale deg å ta et førstehjelpskurs. Da får du rett informasjon, både i forhold til teknikk og alder. Et spebarn kan presses på ryggen mens det ligger over kneet, og med presse mener jeg da at du drar hånda oppover mot hodet.. kanskje med svake dunk..
Søskendrøm<3 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2007 Takk for svar :-) Hehe.. Jeg skal ikke gi ho juling nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå