Gå til innhold

sykehusbagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

5uker igjen til termin.. Når pakker dere bagen damer? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min bag bla ferdigpakket i går den.......hehe!

Har termin om 2 dager.....=)

Har jo hatt alt under kontroll og innen rekkevidde da.....og pakket litt og litt oppi bagen ettersom!

Mange som har holdt på og få fnatt av meg fordi jeg ikke har pakket ferdig bagen tidligere..........hehe=)

Skrevet

Termin i dag, og har bare pakket klær til babyen, ammeinnlegg og nattbind. Har skrevet liste over hva jeg skal ha med, men regner med å ha tid til å pakke etter det har begynt.

Skrevet

har termin om 6 dager.. har bare pakket litt kler t babyen, en jogge drakt til meg ammeinnlegg og truser.. pysj bukse og.. resten handler eg i morgen eller noe ;)

Skrevet

Jeg begynte faktisk å pakke bagen ca. 5 uker før termin. Den er så godt som ferdigpakket nå, med 5 dager til termin, og har vært det en god stund (har ikke pakket så mye klær til meg ennå, ettersom jeg bruker mammaklærne som skal pakkes, men de ligger klare til å hives nedi bagen). Ser ut til at den blir stående en stund, ja... men det er jo greit å ha pakket iallfall mesteparten av den i god tid. :)

Skrevet

6 uker igjen og skal pakke den 4 uker før. Sist kom han 3 uker før og da pakket jeg i styrten og glemte halvparten.ikke denne gangen nei:) Bank i bordet:)

Skrevet

4 uker igjen..har pakka oppi hue mange ganger. Er vel på tide å gjøre noe mer konkret, hi hi! Men fødselen blir liksom så nærme hvis jeg pakker bagen!

Er født 3-4 uker før tida selv, så burde absolutt skrive ei pakkeliste eller pakke snart :)

Skrevet

Skal ha ks to uker før termin, så jeg tror jeg drøyer til ganske tett innpå, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...