Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 på 2 trimester! Jammen er det rart at jeg allerede skal over på 3 trimester! Ha det fint her inne så lenge. :)
barbamamma79 - venter nr 4 Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Jeg kommer etter deg på onsdag:)
Mor til en stor og en liten Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Kommer også etter på onsdag :-) Syns 2. tri har gått superraskt!!! Nå er det sjarmør etappen igjen ;-) he he.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå