anonym-nå Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Funnet ut at min samboer har brukt mine penger på kortet til å spille på nett.Vi har ikke mye penger nå og det vet han,men alikevel gjør han det for 2 gang.Blir så skuffa å lei meg, men er jo så klart glad i han og har det kjempe bra sammen.Dette er vondt:(
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 så vondt når tilliten misbrukes. hadde passet på at han ikke hadde tilgang til mitt/mine kort da ja! om han ikke klarer å styre spillingen etter hva han faktisk har råd til, hadde jeg bedt han om å skaffe seg hjelp med problemet.
LINDA*** Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Hmm.. Rapp HANS kort da vel, frøken!! Og handle vilt på nettet;) Han vil sikkkkkert tenke det samme som deg; Han er glad i deg og har det kjempebra sammen.
Anne-B. Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Konfrontert ham med det og sagt at dette er noe jeg ikke godtar i det hele tatt. Om han er så avhengig av å få spilt, så bør han kanskje søke hjelp om det er gryende spillegalskap han har. Uansvarlig å bruke penger på slikt når dere ikke har god økonomi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå