Gå til innhold

Noen som har babywatcher?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker dere den, og er det trygt å bruke den? Da mener jeg å bruke den litt, ikke misbruke den

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har babywatcher, og syns det er betryggende inni mellom. Bruker ikke så ofte som før, fordi jeg kjenner jo liv hele dagen. Tror det er litt usikkert i forhold til evt bakdeler ved bruk, så har derfor prøvd å begrense det litt. Hørt om de som mener babyen blir stresset av det, og den blir utsatt for stråler. Tror det er lite forskning på dette.

Skrevet

Hei, ble litt nysgjerrig..

Hva er en babywatcher?

Skrevet

Det er ett doppler apparat som en kan høre hjertelyden til fosteret med.

Skrevet

Jeg har akkurat gått til anskaffelse av babywatcher, er 15+6 kan jeg forvente å håre noe nå? Prøvde i kveld, men hørte bare masse rare magelyder .hihi. Og så står d i bruksanvisningen at d store skal lyse når man har optimal porisjon? Testet på mitt eget hjerte bare for å teste, da blinket symbolet og jeg hørte lyden meget godt. Men fikk det liksom ikke helt til på magen... Noen tips?

Skrevet

Det står i bruksanvisningen at man skal sirkulere rundt navelen. Opplevde når jeg var så tidlig på vei som deg at den lå ganske langt nede. Begynte å lytte rett over skambenet, og har da stort sett hørt lyden greit, men har noen ganger vært litt vanskeligere å finne. Selv om at det står at man kan høre fra uke 12, så er ikke det alltid tilfelle tror jeg.

Skrevet

Prøv rett over skambeinet ja, der hørte jeg også første gang..fant også der på ei venninne. Vær tålmodig, og husk at babyhjerteslagene går veldig fort. mellom 120-160 slag i minuttet! Du hører det med en gang. Forøvrig dere som tror dette er farlig, det er bare tull. ultralyder er lyder mennesket ikke kan høre, og det finnes ikke no såkalt strålingsfare eller noen ting. Bare tull alt sammen! Dette er helt trygt.

Skrevet

Vi hadde en fra bebesounds. Denne sendte ingen signaler inn til babyen, bare forsterket lyden inne i magen. Se Finn.no kode:10701452.

Fungerte fint!

Skrevet

hvor får man kjøpt denne babywatcheren?

Skrevet

På www.barnetrend.no får du kjøpt en slik bebesounds for 500kr. Der er d foresten mye anna kule ting til deg og den lille også;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...