Gå til innhold

NÅ trenger jeg hjelp......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har IKM den 300707 og jeg testet i går bare for moro skyld og den var det en skygge strek syntes jeg men på Clearblue sine så skal det vel være en farge på. Testet på nytt i dag og da var den skyggestreken blitt sterkere og med en svak bøå skjær farge på den. Dette var ikke med morgen urin heller. Jeg holder på og bli gal av dette.... ER JEG GRAVID NÅ ENDELIG!!!!!??????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svakt blå skjer.. da skal du jo være gravid. Løp og kjøp en CB digital. Dette er spennende.

Skrevet

Vil en digital kunne slå ut så tidlig tror du?

Jeg har en vanlig Clearblue liggende i skuffen og har sååååå lyst til og ta en til senere i kveld men det er vel lurest og teste igjen i morgen tidlig..........

Skrevet

Sunn fornuft tilsier jo at du bør vente til i morgen tidlig... Så hvis du kan klare å holde deg til i morgen er det supert. CB digital krever noe mer hCG, dessverre. Krysser fingrene for deg.

Skrevet

Legger til at jeg tok en test til i kveld og den var akkaruat lik. Håper ikke jeg blir lurt nå.........=)

Skrevet

I bruksanvisningen til CB står det jo at selv om den er svak, men blå så er du gravid...det er jo bare kjempebra! men skjønner at du blir litt usikker og, men med to tester med samme resultat så vil jeg tro det ikke er en "skyggestrek" dette er snakk om, men bare litt lav Hcg nå før IKM :-I

Grattis ;-)

Skrevet

Takk for svar, jeg er så redd for og bli lurt siden jeg fikk positive tester i mai også men fikk SA da også. Hadde SA i Januar. Totalt 4 stykker og holdt på og miste nr 3 iuke 18 med store blødninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...